Gå til innhold

Prøvekjørt e30, noen spm:

Ranger emnet

el`satanical

Anbefalte innlegg

• Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Han sa jeg skulle få den for 13, den lå ute for 15. Jeg tenker jeg skal by han 12... Så kjøper jeg den i kveld, om ikke noe skulle skjære seg! :) Syns dere jeg burde gå lengre ned i pris? Frontruten må også byttet pga var stygge riper i synsfeltet.

Den var så og si fri for rust...

Det som plager meg er at det ikke er motorvarmer i den, så dersom noen har noe info om dette hadde jeg satt stor pris på det!

[-]1991 Mazda MX-5

[x]1996 BMW 323i

[-]1989 BMW 316i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikkje motorvarmer er noe heksekunst å montere. Er vel bare å skru elementet inn i en frostplugg eller no'.....

Forsikring tror eg du får best hos Gjensidige. De er som regel best på unge og BMW, men det er jo fremdeles svindyrt da, i forskjell til å ha den på foreldregenerasjonen.

2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil

1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt

1997 BMW 316i (skal på eu og selges)

1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sette inn motorvarmer er ikke noe prob.. sitter vel en frostplugg på siden av motoren der.. men motorvarmer er bare en sykdom spørr du meg da.. venner du bilen til det, så sliter du senere.. bruker du det hver gang det er kaldt, så starter nesten ikke bilen din vist det er drit kalt og du ikke har tilgang til motorvarmer.. motoren venner seg til det.. har en 318 motor som jeg kanskje skal selge.. den er alt nyoverhalt på.. eneste som ikke er byttet er veiva og stemplene.. kammen er bestilt. får ny trimkam..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg pleier å gjøre det på den jeg har nå, SELV om jeg har motorvarmer ;) Men her blir det ofte ekstremt kaldt, så for ikke å slite nevneverdig så tenker jeg at motorvarmer er kjekt...

Gjensidige var billigst ja, + der får jeg tilbake ungdomstillegget om jeg er heldig... ;)

[-]1991 Mazda MX-5

[x]1996 BMW 323i

[-]1989 BMW 316i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm, har ikke hørt om de engang.. Det kom på litt over 8000 med delkasko på meg hos gjensidige. (får jo der tilbake ca 1400kr pr år om jeg kjører skadefritt til jeg er 23) På fadern med diverse bonus ble det under halvparten.. Men en gang må jeg jo begynne å forsikre bilene i mitt navn, noen som har synspkt på når det lønner seg?

[-]1991 Mazda MX-5

[x]1996 BMW 323i

[-]1989 BMW 316i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan også gå inn på hjemmesidene til de aktuelle forsikringsselskapene, dær finner du beregningskalkulator.. Ser du bor på setermoen/bardufoss.. har gått på skole på bardufoss i 3 år.. skjønner godt at du vill ha motorvarmer ;p

90 mod mercedes 200e

91 mod BMW 318 E36 Solgt

99 mod yamaha sx 600 (snøscooter)

86 mod toyota corolla (værdens kjedeligste bil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja er J kaldt her til tider :D

Men nå er jeg og bilen kommet oss hjem! En artig tur, og jesus jeg ser hva jeg har gått glipp av, to år med fwd :P

Da gjenstår det bare å få byttet registerrem i første omgang, da den har gått sitt intervall nå! Ellers virker bilen veldig grei, DOG, har jeg ikke sett den i dagslys enda =/

Erik: Jeg lar fadern ha den i sitt navn, 3500 i året da hos gjensidige ;)

[-]1991 Mazda MX-5

[x]1996 BMW 323i

[-]1989 BMW 316i

Lenke til kommentar
Del på andre sider