darkblue Skrevet Desember 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2005 Kjøp deg motor varmer! Det er så utrolig digg å ha, motor og fører får det mye bedre :)! En defa pakke koster vel brukt fra 1000 kr +++ . Mens nytt er vel ca 3000-5000 kr helt avhengig av hvor vilt system du vil ha. Ellers så er biltema billig løsning, kjøp gjør det selv pakke. Sikkert flere som tilbyr det samme. Har sett Thorsov har noen pakker fra defa som man kan koble selv.. Mvh Siter Ikke akkuratt løsgjenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
el`satanical Skrevet Desember 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2005 Ja, regner med motorvarmer kommer så fort jeg får tak i! Maloi: Hehe, satser på å skru så lite som mulig enda, er bare den regreima jeg er skeptisk til :) Men skrik ut om du kjenner noen seriøse folk som tar på seg slikt arbeid billig ;) Siter [-]1991 Mazda MX-5 [x]1996 BMW 323i [-]1989 BMW 316i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Streets Skrevet Desember 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2005 hehe, vi gjør det på jobb :P visst du skal dra på noe verksted kom til våres, så for jeg skrudd bmw å få betalt for det :P har skifta 3 regreimer på 3 dager nå... blæææ :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
el`satanical Skrevet Desember 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2005 hehe såpass :D Da skal jeg ha deg i tankene om jeg ikke får noen lokale helter til å gjøre det ;) Mye tar du deg i arb penger da? M40 motor. Regreim og det som hører med, muuuligens kam, men ikke i første omgang tror jeg. Siter [-]1991 Mazda MX-5 [x]1996 BMW 323i [-]1989 BMW 316i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Streets Skrevet Desember 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2005 jeg gjør det ikke privat, du for ta det gjennom jobben :P menne.. hvordan bil er det.. 316 ? modell ? så kan jeg se om jeg for delene litt billigere for deg gjennom jobb om så... :P er kjipt å betale full pris uanz :D å må jo hjelpe en bmw fan ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
el`satanical Skrevet Desember 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2005 ookai, skjønner ;) Ja det hadde vært kjekt med litt rabatter, slikt setter en nyvervet bmw mann stor pris på ;) Jeg skal undersøke hva det koster på sjappene rundt om her, så skal jeg komme tilbake til deg :) edit: 316i 89.mod M40 Siter [-]1991 Mazda MX-5 [x]1996 BMW 323i [-]1989 BMW 316i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tone Skrevet Desember 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2005 er det brunt på lokket burde du sjekke olja ordentlig for det kan være at toppen er gåen på den hadde litt brunt på lokket min og da var toppen gått te helvete Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
el`satanical Skrevet Desember 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2005 får ta det som det kommer, nå er den kjøpt så da skal jeg bytte regreim så kjører jeg til det steinstår! Tviler på toppen er gåen egentlig, da den nok er svært snusfornuftig kjørt, men hvem vet... =/ Siter [-]1991 Mazda MX-5 [x]1996 BMW 323i [-]1989 BMW 316i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ferrari Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 Gratulerer med BMW! Synd det ikke satt en M10 i bilen. Kongemotor!! Kjededrift også. Sleng ut noen bilder av gliset da:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
el`satanical Skrevet Januar 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 ay ;) Har noen bilder, men de er alle tatt når det er mørkt så er ikke noe å skryte av... Har dessuten nettopp brukt 1,5 time med livredning på bilen, da jeg plutselig mistet varmen i varmeapparatet, kjørte rolig hjemover etter snakk med fadern, kom nesten hjem før den stoppet =/ Så var det å bemle på med frostveske, og det viste seg at "røret/flensen" på toppen av radiatoren var ødelagt + var MYE luft i systemet.. Om dette hadde sammenheng med hastverk da jeg fikk en type til å montere motorvarmer vites ikke.. Etter myyye styr fikk vi luftet systemet, tror vi, og det ble varme i varmeapparatet... Motoren har nok kanskje hatt det ganske så varmt i mens(tempmåleren funker ikke, bah, er klar over at det er idioti å kjøre rundt uten da), så hvordan det egentlig står til med den vet jeg ikke før i morgen.. Den gikk fint og allting, men dog.. Den stoppet tross alt, pga lite vann/varme/luft i systemet.. Hvem vet.. Kjedelig er det uansett.. edit: kan føye til at regreim er byttet, motorvarmer montert, byttet foringer framme, kjøpt lyktesenkere og senkesettet fikk jeg i posten i går, så hadde vært Jævli leit om motoren er fcuk'd.. Siter [-]1991 Mazda MX-5 [x]1996 BMW 323i [-]1989 BMW 316i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urdshals Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 det går ant å sett ei varming på vasslangen itj foltj så bra men d e d ænklast å belliast... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
random4k Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 har du ikke noe bilder av bilen? Siter Lakkerer i alle farger og nyanser, men helst svart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caaatooo Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Er dette gammelbilen til Stian? ZE-registert? Siter [o] '12 BMW 520dAT M-sport [x] '09 BMW 520dAT M-sport [x] '07 Mercedes Benz CLS 320 CDI "AMG 63" [x] '07 BMW 525iA M-Tech [x] '02 BMW 520iA AC Schnitzer +++++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
el`satanical Skrevet Februar 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Er dette gammelbilen til Stian? ZE-registert? hei. den er ze registrert. Men dersom en av eierne har vært en Stian så har jeg blitt litt lurt, da de jeg kjøpte den av sa den hadde vært kjørt av voksne kvinner hele tiden.... Dette må sjekkes ut ;) Btw, bilen din er sinnsykt snasen da :) Tror det er bilen din jeg har observert på fnes "ett par" ganger.. Siter [-]1991 Mazda MX-5 [x]1996 BMW 323i [-]1989 BMW 316i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
el`satanical Skrevet Februar 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 har du ikke noe bilder av bilen? Om du ser lengre opp i tråden så ligger det noen bilder der, så kommer ett lysere ett her (tatt med mobiltelefon) Kapslene er grusomme, og den er grusom høy framme.. Men satser på det blir likere til helgen ;) Skal også se om jeg ikke får lakket nyrene sort + satt på lyktesenkere.. Siter [-]1991 Mazda MX-5 [x]1996 BMW 323i [-]1989 BMW 316i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg