Gå til innhold

Prøvekjørt e30, noen spm:

Ranger emnet

el`satanical

Anbefalte innlegg

Kjøp deg motor varmer! Det er så utrolig digg å ha, motor og fører får det mye bedre :)! En defa pakke koster vel brukt fra 1000 kr +++ . Mens nytt er vel ca 3000-5000 kr helt avhengig av hvor vilt system du vil ha.

Ellers så er biltema billig løsning, kjøp gjør det selv pakke. Sikkert flere som tilbyr det samme. Har sett Thorsov har noen pakker fra defa som man kan koble selv..

Mvh

Ikke akkuratt løsgjenger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 5 weeks later...
  • 2 weeks later...

ay ;) Har noen bilder, men de er alle tatt når det er mørkt så er ikke noe å skryte av...

pics013Medium.jpg

pics031Medium.jpg

skr.jpg

Har dessuten nettopp brukt 1,5 time med livredning på bilen, da jeg plutselig mistet varmen i varmeapparatet, kjørte rolig hjemover etter snakk med fadern, kom nesten hjem før den stoppet =/ Så var det å bemle på med frostveske, og det viste seg at "røret/flensen" på toppen av radiatoren var ødelagt + var MYE luft i systemet.. Om dette hadde sammenheng med hastverk da jeg fikk en type til å montere motorvarmer vites ikke.. Etter myyye styr fikk vi luftet systemet, tror vi, og det ble varme i varmeapparatet... Motoren har nok kanskje hatt det ganske så varmt i mens(tempmåleren funker ikke, bah, er klar over at det er idioti å kjøre rundt uten da), så hvordan det egentlig står til med den vet jeg ikke før i morgen.. Den gikk fint og allting, men dog.. Den stoppet tross alt, pga lite vann/varme/luft i systemet.. Hvem vet.. Kjedelig er det uansett..

edit: kan føye til at regreim er byttet, motorvarmer montert, byttet foringer framme, kjøpt lyktesenkere og senkesettet fikk jeg i posten i går, så hadde vært Jævli leit om motoren er fcuk'd..

[-]1991 Mazda MX-5

[x]1996 BMW 323i

[-]1989 BMW 316i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette gammelbilen til Stian? ZE-registert?

hei. den er ze registrert. Men dersom en av eierne har vært en Stian så har jeg blitt litt lurt, da de jeg kjøpte den av sa den hadde vært kjørt av voksne kvinner hele tiden.... Dette må sjekkes ut ;)

Btw, bilen din er sinnsykt snasen da :) Tror det er bilen din jeg har observert på fnes "ett par" ganger..

[-]1991 Mazda MX-5

[x]1996 BMW 323i

[-]1989 BMW 316i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du ikke noe bilder av bilen?

Om du ser lengre opp i tråden så ligger det noen bilder der, så kommer ett lysere ett her (tatt med mobiltelefon)

siden_6680.jpg

Kapslene er grusomme, og den er grusom høy framme.. Men satser på det blir likere til helgen ;) Skal også se om jeg ikke får lakket nyrene sort + satt på lyktesenkere..

[-]1991 Mazda MX-5

[x]1996 BMW 323i

[-]1989 BMW 316i

Lenke til kommentar
Del på andre sider