Per-Henrik Skrevet Desember 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 Nå kansje jeg spør veldig dumt. Men er det samme boltsirkel på dogram 86/88 er litt usikker. chevrolet beauville. tipper på at er det er sånn ca. samme model. Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chevy350 Skrevet Desember 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 Hva spør du egentlig etter? Litt krøkkete satt opp for at jeg 'tog an' med en gang... Bilene du lurer på er Chevy van og Dodge Ram? Eller? Jeg er ikke noen mopar-ekspert, men er ikke Ram brukt på både van og pickups? Hvor mange hjulbolter har bilene? Man fikk flere forskjellige aksler, hvertfall på Chevy'n, 5 og 8-bolta. Ønsker jo bare å hjelpe deg få et svar. God jul! Siter Christian '77 Caprice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Desember 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 takker for hjelpen. grunnen til at jeg spør er den. at søstre mi skal kjøpe russe bil. Det er vinter å glad, å vinter dekk følgte ikke med. og da har vi fått låne felger fra en dog ram. Men vet ikke om de passer. temlig sikker på at det er 5 bolt på begge 2 Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg