MacSi Skrevet Desember 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2005 Da var mitt værste mareritt et faktum.. De har satt opp en fotoboks på strekningen "Larvik -> Porsgrunn" (i den retningen, ved avkjøringen til Langgangen) Dette har jo vært et friområde.. en strekning mange antagelig har frydet seg over.. Ingen fotobokser i litt over 25km, litt svingete partier, noen høyhastighetspartier, kansje en kontroll i ny og ne, men skjeldent.. og det har vært lite politi til de rette tidene.. Jeg som gledet meg så inderlig til sommern!! Men nå er fotoboksen der.. på en av "strekkene".. Den står sammen med noen skilt, har bare passert der en gang siden de satt den opp.. så jeg vet ikke helt hvor lett den er å få øye på.. Vet heller ikke om den er operativ enda.. Så pass på gutter og jenter.. Kjedelig å miste lappen til en av disse enøyde bandittene.. Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NapeR Skrevet Desember 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2005 Faen heller! Jeg som har kosa meg så mye der! Huff :( Fikk til og med min første fartsbot på den strekningen.. Skal fra Larvik til Brevik på juleaften.. Så får se nøyaktig hvor den er da ;) Siter X - 1990mod .::. Audi 90 Coupe 2.3 20v Quattro .::. X - 1991mod .::. Bmw 318i E36 .::. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 Av med skilt foran....eneste som hjelper Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris-84 Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 Av med skilt foran....eneste som hjelper Hva skjer i værste fall om man blir tatt uten skilt forran? Beskjed om å sette det på med det samme innkl bot på 1500 eller kun en tilsnakk? Vet min fars skilt forran hadde "falt av", ble stoppet et par ganger med dette og fikk kun beskjed om å skru det på når han kom hjem... Mann i slutten av 40årene og S80 hadde kanskje noe å si her? Hva med meg og mine 21...(?) lukter bøteleggning :sleeping Siter Christoffer `98 Honda Integra Type-R...`05 Honda Element...`93 Honda CRX del Sol VTi X`98 Honda Integra Type-R...X`98 Nissan Maxima 3.0...X`07 Opel Astra OPC 240 X`83 Mercedes SE50AMG V8...X`93 Honda CRX del Sol ESi...X`91 BMW M5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 Si det er stjålet evt mistet og du er på vei hjem? :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris-84 Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 Ja kan si så mye;) Siter Christoffer `98 Honda Integra Type-R...`05 Honda Element...`93 Honda CRX del Sol VTi X`98 Honda Integra Type-R...X`98 Nissan Maxima 3.0...X`07 Opel Astra OPC 240 X`83 Mercedes SE50AMG V8...X`93 Honda CRX del Sol ESi...X`91 BMW M5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 Det beste nå om dagen er å skru av skiltet, knekke det i skruefestet og ha det liggende i bilen. Blir du stoppa sier du at du var uheldig og dytta borti en snøkant og når du skulle rette skiltet igjen så knakk det. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg