Gå til innhold

Gammle kjærringer bak rattet!

Ranger emnet

InFlames

Anbefalte innlegg

I dag fant jeg ut at venstre bakhjulet mitt lekte, så jeg dro ned på min gammle arbeidsplass Statoil for å plugge lekasjen. Smøre hallen var stapp full av biler som skulle ha sommer dekk så jeg måtte jekke bilen opp på utsiden å ta det av der siden det ikke var plass.

Mens jeg var i god gang med å leite etter hullet kommer en 70år+ gammel kjærring å kjører ned jekken på bilen, så den dundrer i bakken uten ett bak hjul!!! Jeg springer ut frustrert å 100% sikker på at nå er bremseskive/nav mos! Kjefter opp kjærringa før jeg i det hele tatt sjekker skaden. Hun brånekter å sir at hun ikke har kjørt ned noen jekk, var over 10 personer som så det:( , så sir hun "hvorfor i faen skifter du dekk hær???" FYFAEN så forbanna jeg ble.... Gikk bort for å sjekke skadene å kjerringa stikker av! En kompis tokk heldigvis skiltnummeret. Å heldivis hadde bilen pgr. av måten den sto osv ikke tatt noen form for skade som var synlig. Finner jeg skader seinere ved nærmere innspeksjon så skal faen meg hun dær jævla rottne haldaue fettkjærringa får høre!! :mad:

Faens gammle kjærringer bak ratte!

07 Toyota Auris TTE Edition

ex. 92 Mazda 323F

ex. 92 Opel Vectra

ex. 86 Opel Ascona

http://sprett.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by InFlames

I dag fant jeg ut at venstre bakhjulet mitt lekte, så jeg dro ned på min gammle arbeidsplass Statoil for å plugge lekasjen. Smøre hallen var stapp full av biler som skulle ha sommer dekk så jeg måtte jekke bilen opp på utsiden å ta det av der siden det ikke var plass.

Mens jeg var i god gang med å leite etter hullet kommer en 70år+ gammel kjærring å kjører ned jekken på bilen, så den dundrer i bakken uten ett bak hjul!!! Jeg springer ut frustrert å 100% sikker på at nå er bremseskive/nav mos! Kjefter opp kjærringa før jeg i det hele tatt sjekker skaden. Hun brånekter å sir at hun ikke har kjørt ned noen jekk, var over 10 personer som så det:( , så sir hun "hvorfor i faen skifter du dekk hær???" FYFAEN så forbanna jeg ble.... Gikk bort for å sjekke skadene å kjerringa stikker av! En kompis tokk heldigvis skiltnummeret. Å heldivis hadde bilen pgr. av måten den sto osv ikke tatt noen form for skade som var synlig. Finner jeg skader seinere ved nærmere innspeksjon så skal faen meg hun dær jævla rottne haldaue fettkjærringa får høre!! :mad:

Faens gammle kjærringer bak ratte!

Kanskje du burde ta kontakt med forsikringsselskapet ditt og fortelle hva som skjedde? Få noen råd av de. På den måten er det "logget" i tilfellet du seinere finner ut at det faktisk blei skade.

1985 Porsche 3.2 Carrera

2011 Ford Focus Titanium

x 1986 Porsche 944 Turbo

x 1986 Porsche 944

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by henrikfr

Gamle kjerringer kjører i 20km\t overalt men dem klarer faen meg å kræsje alikevel:rolleyes:

der driter du deg ut. dem er senile, trege jævli uaktsomme, tror dem eiee veien. har ALTFOR god tid osv.. men fortsatt kræsjer dem faen ikke!

irriterende!

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by schnellfahrer944

Kanskje du burde ta kontakt med forsikringsselskapet ditt og fortelle hva som skjedde? Få noen råd av de. På den måten er det "logget" i tilfellet du seinere finner ut at det faktisk blei skade.

kansje det....

07 Toyota Auris TTE Edition

ex. 92 Mazda 323F

ex. 92 Opel Vectra

ex. 86 Opel Ascona

http://sprett.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en fin en for en stund siden, en ca 70 år gammel i en fiesta eller noe som hadde rotet seg ut på motorveien, og fant ut at hun skulle kjøre forbi en kar som lå i 75.. i 76.. Jada, dette gikk jo fort, side om side med den andre bilen, laaaaaaaaaaang kø etterhvert, alle fløyter og blinker, og når hun omsider kommer seg forbi denne andre bilen, så er det ikke snakk om å kjøre over i høyre feltet, åneida, hun holdt venstre en god stund før hun slengte seg over.. Galskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var jo ei dame som kjørte i sida på meg i en rundkjøring....

jeg svinger til venstre i rund kjøringen, hun kjører i siden på meg idet jeg er på vei ut av rundkjøringen.... hun begynner og kjefte på meg og snakket om at jeg lå i feil felt når jeg kjørte rett fram i rundkjøringen... rett frem?? i tillegg så er det lov og ligge i begge filene i akkurat den rundkjøringa... håper jeg får dekka det på forsikringa.

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjenner ei som ble så jævlig sint da hun lå bak en gammel kar på kirkenær (han kjører skoda, og går under nicket "rasken") hehe.. hu ble skikkelig forbanna etter masse møtende trafikk, og kjører som faen forbi han, holder gooood fart ei stund, og der er det radar.. hehe.. hun mister lappen, og "rasken" putrer forbi..

"Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special"

Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen

Har mange bmw og opel på samvittigheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by HemiCuda

var jo ei dame som kjørte i sida på meg i en rundkjøring....

jeg svinger til venstre i rund kjøringen, hun kjører i siden på meg idet jeg er på vei ut av rundkjøringen.... hun begynner og kjefte på meg og snakket om at jeg lå i feil felt når jeg kjørte rett fram i rundkjøringen... rett frem?? i tillegg så er det lov og ligge i begge filene i akkurat den rundkjøringa... håper jeg får dekka det på forsikringa.

Hvis det er to felt i rundkjøringen og du ligger innerst har vel DU vikeplikt hvis du svinger ut av rundkjøringen?

Edit: Vel og merke hvis hun ligger ytterst i rundkjøringen. Kanskje jeg misforstår deg. ??

1985 Porsche 3.2 Carrera

2011 Ford Focus Titanium

x 1986 Porsche 944 Turbo

x 1986 Porsche 944

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by schnellfahrer944

Hvis det er to felt i rundkjøringen og du ligger innerst har vel DU vikeplikt hvis du svinger ut av rundkjøringen?

Edit: Vel og merke hvis hun ligger ytterst i rundkjøringen. Kanskje jeg misforstår deg. ??

hun var på vei inn i rundkjøringa... hun lå ikke vedsidenav meg...

jeg vet jeg har vikeplikt for de i det ytterste feltet hvis noen ligger i det... men hun var på vei inn i rund kjøringa og kjørte fronten på VW Transporteren sin i siden på 240'n min...

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by tiny_one

Det burde vært pålagt årlig kjøreprøve på alle over 60. De skaper minst 75% av alle farlige sitasjonene. Kan du tenke deg noe værre en å ligge bak en "hatt" som ligger 10 under grensa "bare for å være sikker" ???!!!!???!!!!

sant det der du.. men det er faen meg en god del av disse gammlen følka som ligger 10 over grensa oxo..hehe..

kan ta fadern som et eks..han er 67 og kjører svin..hehe..nesten værre på veien enn ka jeg er :D haha

der erre ikke no 10-15 under nei.. heller 10-20 over da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vet jeg har vikeplikt for de i det ytterste feltet hvis noen ligger i det... men hun var på vei inn i rund kjøringa og kjørte fronten på VW Transporteren sin i siden på 240'n min...

Med andre ord, du lå innerst?

Isåfall foretok du et feltskifte, og kan nok regne med å få igjen ganske nøyaktig 0,- på forsikringa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hviss du var på vei ut av rundkjøringa og hun kjørte på deg mens hun skulle inn i rundkjøringa så er det hennes feil!!hun har vikeplikt for de som allerede er inne i rundkjøringen!!Så det så!regner med det skal ordne seg for deg!!

itj sant

Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider