Teigland Skrevet Januar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2009 en bekjent av meg snakket med forsikringsselskapet sitt ang, effektøkning. de sa om du har trimmet bilen din har dette ikke noe å si med mindre de kan påvise at dette har direkte skyld i evt ulykke. Siter http://www.bilforumet.no/omega/218055-teigland-s-omega-b-stv-liten-update-s-7-a.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjii Skrevet Februar 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2010 Heisann noen som vet hvor mye hk jeg får godkjent i en 200sx s13? Har vært i norge i 10 år, har pr dags dato 550hk og regner ikke med det vil bli godskjent uansett. Er da mappet på e85, så er nærmest null CO. Men som sagt lurer jeg på hvor mye hk maks som blir akseptert før avskiltning:P takker for svar! Siter ___________________ - 200sx s13 -(x) Nissan 300zx -(x) Husqvarna 125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_John_ Skrevet Desember 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2010 Dumt spørsmål men hva er forskjellen på turbo, effektanlegg og chiptuning? Må man sende inn søknad bare for en chiptuning? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svein Even Skrevet Januar 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2011 (endret) Orker ikke å lese gjennom alle sidene.... Men hva om bilen er 40 år gammel? Jeg har hørt at man kan bytte motor så lenge jeg ikke går 300 cc over det som står i bilen originalt uten at man må si ifra osv. Stemmer dette? Endret Januar 3, 2011 av Svein Even Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Januar 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2011 Skal ikke tro på alt du hører.. :) Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Desember 8, 2014 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2014 Jeg bar tester noe her Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg