Gå til innhold

19 toms felger på en Golf?

Ranger emnet

wedgie

Anbefalte innlegg

Har akkurat kjøpt me en golf 4 å har tenkt å senke den 30-40 mm å sette på 19 toms felger å en bakrute vinge..

Så kommer de store spm:

Får man plass til 19" felger på golf 4? å får man de god kjent i vognkorte?

å om noken veit om fine/feite felger til golf`n så tar jeg gjerne i mot adresser o.l.

Wedgie VW Golf IV 1.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får man plass til 19" felger på golf 4? å får man de god kjent i vognkorte?

å om noken veit om fine/feite felger til golf`n så tar jeg gjerne i mot adresser o.l.

Så lenge innpresset ikke avviker mer enn 15mm (7,5mm på hver side) fra orginalt innpress og dekkene ikke subber i noe ved full fjærvandring så er det stort sett ikke noe problem å få det godkjennt. Har man i tillegg TÜV papirer på felgene så er du på den sikre siden.

19" på Golf IV er ikke spesielt ekstremt lenger, da skal du ha god bredde på dem i alle fall. 8.5x19 et35 med 225/35 dekk passer meget bra foran. Men bak er det pent med litt mer bredde eller noen spacere for å fylle litt ut ,for der er det god plass.

Kjører selv med 8.5x19 et35 med 215/35 dekk og 10mm spacere bak og det er null problem, selv om jeg har gewinden i bånn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt, 8.5x19 med 235\35-19 er ikke noe problem.. Selv skal jeg prøve å leke litt med 20".. 8x20, 225\40-20..

Da kommer du til å slite. 225/30-20 er nok en smule bedre. Har 4 stk som skal på min Golf V

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...