Gå til innhold

Min 740GLE automat -87:/

Ranger emnet

Petter`n

Anbefalte innlegg

Slenger opp noen bilder av bilen jeg hadde for ett år tilbake! hadde den i ca ett år, så smallt det!kræsja stygt med en Honda! Slenger opp noen fra før og etter det smalt! Bilen var en -87 GLE med automat, 230E, å el soltak! Jeg bygde om front til 940, med 850 R-fanger, 965 -95 og nyere bakfanger! MOMO GTR 8x18 felger med 225x40, 20mm spacere foran å bak! Anlegget besto av 2x12" subber, 5,25" front sett i både framdørene og bakdørene, kassa var bygd med glass plate i bakveggen, med neonlys inni, å forsterkerne i egen kasse over reservejulet med glass plater over de også!

Petters740_2.jpg

Petters740.jpg

740n_min.jpg

så noen bilder etter det smalt!

vraket_1.jpg

vraket_2.jpg

vraket_1.jpg

Synd att det skulle ende sånn med den bilen, men jeg kommer sterkere tilbake med ny bil etterhvert!

Petter`n!!

Det finnes 2 typer biler: NYE og GAMLE VOLVO`r

Volvo 945 Turbo, Team Long Roof Racing:)

x - Volvo 240 GL

x - Volvo 240 DL, ble TIC

x - Volvo 245 LRR(Long Roof Racing)

x - Volvo 740 GLE automat (vrak)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil vertfall... Ser ut som ein fin smell den he mottatt... Gjekk med den andre bilen lurer no eg på... ;D

den andre bilen var en Honda Accord -97 som jeg trøkte inn en meter på venstresia, pluss att den snurra å landa på taket i grøfta på andre siden av veien..... skal ikke si noe om farten jeg hadde, men fartsgrensa er 80 på stedet, å våre repektive forsikringsselskap kom fra til at jeg hadde hatt henholdsvis 95km/t og 115km/t...... men var ingen skader bortsett fra vonde nakker på oss begge!

x - Volvo 240 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger opp noen bilder av bilen jeg hadde for ett år tilbake! hadde den i ca ett år, så smallt det!kræsja stygt med en Honda! Slenger opp noen fra før og etter det smalt! Bilen var en -87 GLE med automat, 230E, å el soltak! Jeg bygde om front til 940, med 850 R-fanger, 965 -95 og nyere bakfanger! MOMO GTR 8x18 felger med 225x40, 20mm spacere foran å bak! Anlegget besto av 2x12" subber, 5,25" front sett i både framdørene og bakdørene, kassa var bygd med glass plate i bakveggen, med neonlys inni, å forsterkerne i egen kasse over reservejulet med glass plater over de også!

[

så noen bilder etter det smalt!

vraket_1.jpg

Synd att det skulle ende sånn med den bilen, men jeg kommer sterkere tilbake med ny bil etterhvert!

Petter`n!!

ja og det er grunne til du ikke får prøve min ! ;) god jul !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hæhæhææh........... du er SVETT otto! men nå skal jeg ALDRI mer til bodø, så du får ha det så jævli på Bodin leir i 6 MND TIL!!!!!!!!!

x - Volvo 240 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider