Gå til innhold

Bilen min:)

Ranger emnet

R-Sport

Anbefalte innlegg

Legger ut et par bilder av "nye" bilen min, en Volvo 760 GLE

bilder: http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/picture.pl?nr=910511

Litt info:

-Blå metallic

-A/C

-El. vindu, speil og takluke.

-V6 med automat(!!!)

-nivådempere

-med mer...:P

Kom gjerne med deres meninger! V6`n skal muligens bort, men ser ingen grunn til å bytte ut den enda, da den fremdeles er i god stand. (tross alt gått 300k!!!)

- V70 `98

(x) 2x 244, 2x 245

(x) 760 m/230FK

(x) 142 `69 ++++++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

B230FT: hehe, riktig.. skal eu-godkjenne den nå i januar, så får ta det først..;) satser i første omgang på hvite blink, soting av ruter, lite ratt og slike mods:p

Men blir nok oppgraderinger hvis jeg ikke selger da.. Er jo standsmessig bil, ikke alle som hadde automatisk klima, alt av el, og 8 eller 10 høytalere i 88..:)

Capri-pia: Næh, har ikke bestemt meg for prisen.. du får be ham ta kontakt da vettu..:) BLir nok litt dyrere etter månedsskifte januar/februar, da jeg tar eu-kontroll. (skal egentlig ikke inn før i mars/april, men greit å bli ferdig med det.) Har dessuten bare gått 8500 km siden forrige eu-kontroll, mai o4.

- V70 `98

(x) 2x 244, 2x 245

(x) 760 m/230FK

(x) 142 `69 ++++++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

B230ft: Jepp, sant det.. vurderer dette med antenner, om jeg skal ta bort de bakerste, evt bare en, sveise igjen og lakkere.. men veit ikke om jeg gidder, blir nok ikke til å ha bilen så lenge at det lønner seg:p om jeg ikke selger den nå, blir det nok til at jeg setter den bort til neste vinter, og kjøper ny bil, og har 760`n som prosjekt.. time will show;)

- V70 `98

(x) 2x 244, 2x 245

(x) 760 m/230FK

(x) 142 `69 ++++++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Liten update på tråden...

Har hatt den på eu-kontroll nå, og følgende feil ble funnet:

1-Batteri løst

2-Støtdemper bak defekt

3-bærekule h.f slitt

4-Foring stabstag defekt

5-Parkbrems ingen virkning

Har fiksa alt nå. Har skiftet ut de delene som var defekte, og tatt 4-hjuls kontroll. Fikk siste delene idag(bremser til håndbrekket). har skaffet meg bremselys med dioder fra 02 V70 som skal monteres oppe i ruta istedet for den stygge lille klumpen nederst, sote ruter etterpå, og montere senkefjører foran. bakenden er så segen uansett. må vel ta 4-hjuls kontroll etter det oxo. bestilte bakakselolje idag, samt orginale innleggsmatter, da det ikke finnes slike bak i bilen. skal samtidig som jeg skifter bakakselolje ta ned ramma rundt bakakselhuset og rette opp den og sprøyte på tectyl.

kom gjerne med innspill...:)

- V70 `98

(x) 2x 244, 2x 245

(x) 760 m/230FK

(x) 142 `69 ++++++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider