Gå til innhold

Volvofolk fra nord?

Ranger emnet

capri-pia

Anbefalte innlegg

• Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

E riktinok i bodoe jeg og, har en kompis i byen som skal til mo hvis han blir ferdig med bilen. er en 740 tic, med 940 ft, stoor turbo, skal vere god for 600 hk, mangler god transmisjon enda. tar sjansespill med m 46 enda( vi er begge fra trondelag )

jobber vell ikke på widerøe? ;)

Volvo 245 Turbo - Prosjekt

-Jag gasar tills det rasar!

x-Golf Gti 16v

x-Volvo 740 Tic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du en svart 740 turbo? som bruker å stå uten for widerø på langstranda? :)

nei, ikke jeg nei. men kjennern ja, blir toft d prosjektet. han skal vist kjope datasprut oxo, og d for han skaffer seg ny girkasse, skal vist bruke opp m46 kassa til d flyter metall.

bor ikke du paa gronnaasen? isaafall kjenner du kristian wingan?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, ikke jeg nei. men kjennern ja, blir toft d prosjektet. han skal vist kjope datasprut oxo, og d for han skaffer seg ny girkasse, skal vist bruke opp m46 kassa til d flyter metall.

skal kjøpe toppen hans.snakket med han på melding og han snakket om getrag kasse og datasprut :) hehe

x-Golf Gti 16v

x-Volvo 740 Tic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

yess... stemmer det =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jassaa ja, du som skal kjope 531 toppen ja, fra fauske du ? Han snakka om at en kis fra fauske skulle kjopen ja..

do "Otto" var ikke klristian hos deg siste han var hjemme? i saafall mener jeg har kjort han til deg en lordag for ei stund siden...Skal forresten nedover og besoken i februar, skal paa utplassering paa gardermoen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jassaa ja, du som skal kjope 531 toppen ja, fra fauske du ? Han snakka om at en kis fra fauske skulle kjopen ja..

do "Otto" var ikke klristian hos deg siste han var hjemme? i saafall mener jeg har kjort han til deg en lordag for ei stund siden...Skal forresten nedover og besoken i februar, skal paa utplassering paa gardermoen..

stemmer stemmer :) blir god knall

x-Golf Gti 16v

x-Volvo 740 Tic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E harstaværing æ å ja, men bor i asker nuh, tenkt mæ en tur oppover i sommar etter lappen og montering av ny bensinpumpa, må si æ savna harstad litt :rolleyes:

god plass og treffes e jo berg og dal parkerings plassen uttafør kannebogensæntre. :D

Plass går an å finne etterhvert. kanebogen har vært lufta, men e jo så jææævli mykkje opp å ne der.. =( men, sånn går de når dæm bygge parkeringsplass på ei myr... :shake

- 1989 Scania P113 8x4

- 1988 Volvo 740GLT 16valve

x 1992 Opel Corsa 1,4

Lenke til kommentar
Del på andre sider