Andreas V Skrevet Januar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 E riktinok i bodoe jeg og, har en kompis i byen som skal til mo hvis han blir ferdig med bilen. er en 740 tic, med 940 ft, stoor turbo, skal vere god for 600 hk, mangler god transmisjon enda. tar sjansespill med m 46 enda( vi er begge fra trondelag ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet Januar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 E riktinok i bodoe jeg og, har en kompis i byen som skal til mo hvis han blir ferdig med bilen. er en 740 tic, med 940 ft, stoor turbo, skal vere god for 600 hk, mangler god transmisjon enda. tar sjansespill med m 46 enda( vi er begge fra trondelag ) jobber vell ikke på widerøe? ;) Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas V Skrevet Januar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 Jeg gaar siste aaret paa avionikk paa bvgs, mens han kisn jeg kjenner jobber paa wideroe ja, paa struktur.. kjenner du han? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto Skrevet Januar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 Jeg gaar siste aaret paa avionikk paa bvgs, mens han kisn jeg kjenner jobber paa wideroe ja, paa struktur.. kjenner du han? har du en svart 740 turbo? som bruker å stå uten for widerø på langstranda? :) Siter Volvo 740 TIC B230E/FT 1986 Mazda 323 GT 1.6i 1987 [solgt] Peugeot 205 GR 1.3 1986 [solgt] Hardy.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flamer Skrevet Januar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 Fauske hær.. hadde vært tøft med en liten sammenkomst... Men bodø? Er jo så nesten som og ha i hong kong.... Riskoker paradise.. Siter 01 Bmw 320 2,2 Mtech2 induvidual -x-Volvo 142 73 -x-Ski-Doo Formula + -x-Volvo 240 (Bilcross) Link til tråd om 142`en http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=932630#post932630 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas V Skrevet Januar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 har du en svart 740 turbo? som bruker å stå uten for widerø på langstranda? :) nei, ikke jeg nei. men kjennern ja, blir toft d prosjektet. han skal vist kjope datasprut oxo, og d for han skaffer seg ny girkasse, skal vist bruke opp m46 kassa til d flyter metall. bor ikke du paa gronnaasen? isaafall kjenner du kristian wingan? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet Januar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 nei, ikke jeg nei. men kjennern ja, blir toft d prosjektet. han skal vist kjope datasprut oxo, og d for han skaffer seg ny girkasse, skal vist bruke opp m46 kassa til d flyter metall. bor ikke du paa gronnaasen? isaafall kjenner du kristian wingan? skal kjøpe toppen hans.snakket med han på melding og han snakket om getrag kasse og datasprut :) hehe Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto Skrevet Januar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 nei, ikke jeg nei. men kjennern ja, blir toft d prosjektet. han skal vist kjope datasprut oxo, og d for han skaffer seg ny girkasse, skal vist bruke opp m46 kassa til d flyter metall. bor ikke du paa gronnaasen? isaafall kjenner du kristian wingan? yess... stemmer det =) Siter Volvo 740 TIC B230E/FT 1986 Mazda 323 GT 1.6i 1987 [solgt] Peugeot 205 GR 1.3 1986 [solgt] Hardy.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas V Skrevet Januar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 Jassaa ja, du som skal kjope 531 toppen ja, fra fauske du ? Han snakka om at en kis fra fauske skulle kjopen ja.. do "Otto" var ikke klristian hos deg siste han var hjemme? i saafall mener jeg har kjort han til deg en lordag for ei stund siden...Skal forresten nedover og besoken i februar, skal paa utplassering paa gardermoen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 Jassaa ja, du som skal kjope 531 toppen ja, fra fauske du ? Han snakka om at en kis fra fauske skulle kjopen ja.. do "Otto" var ikke klristian hos deg siste han var hjemme? i saafall mener jeg har kjort han til deg en lordag for ei stund siden...Skal forresten nedover og besoken i februar, skal paa utplassering paa gardermoen.. stemmer stemmer :) blir god knall Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
capri-pia Skrevet Januar 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 E harstaværing æ å ja, men bor i asker nuh, tenkt mæ en tur oppover i sommar etter lappen og montering av ny bensinpumpa, må si æ savna harstad litt :rolleyes: god plass og treffes e jo berg og dal parkerings plassen uttafør kannebogensæntre. :D Plass går an å finne etterhvert. kanebogen har vært lufta, men e jo så jææævli mykkje opp å ne der.. =( men, sånn går de når dæm bygge parkeringsplass på ei myr... :shake Siter - 1989 Scania P113 8x4 - 1988 Volvo 740GLT 16valve x 1992 Opel Corsa 1,4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg