Bjørn M Skrevet Desember 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2005 Er det noen som har Instruksjons bok e36 cab eller vet noe om dette? har nettopp montert fester til hard topp. Da jeg hadde taket nede dro jeg i ei spak under sete. og nå fungerer ikke motoren på taket lenger. så tenkte jeg kunne gå i bagasje rommet å ta tilbake wirene, men lokket går ikke opp når luka over takket ikke er helt i gjenn. Er det noen som hvet ha jeg skal gjøre? :wonder Siter Formann Nordmøregatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2,7 turbo Skrevet Desember 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2005 Da må du bak i bagasjen en tur... på venstre side sitter motoren som du har frigjort med å dra i spaken... dytt inn motoren... (du ser at den ikke står riktig). og så skal det virke igjen...!! du må demontere dekslene på v,s bak da... lykke til..!! Siter toyota 4Runner 36" KE70 m/bmw turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn M Skrevet Desember 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2005 takk ja. Skal prøve når det blir litt varmere i været blir varmere. happyhappy Siter Formann Nordmøregatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg