sinten Skrevet Desember 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2005 hei, er det noen som har kjøpt 100mm senkesette(m/dempere) til k.a.w. fahrwerke til ascona evt. mantaen sin? funderer sterkt på å kjøpe dette, men det hadde vært greit å høre om noens erfaringer med det. hilsen meg Siter bmw 320i pug 405D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gollum_97 Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Jeg hørte med en importør at de ikke ville ta de inn fordi de hadde rykte på seg til å knekke .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Sett mange i tyskland som kjører rundt med det. Vet ikke noe om det rykte, men. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sinten Skrevet Januar 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 hadde k.a.w. fjærer på en caravelle tidligere, di holdt koken di. men har ingen snurring på hvordan demperene er. Siter bmw 320i pug 405D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gollum_97 Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Jeg vet ikke... men kunne tenkt meg det selv... Har 80mm Jamex, med justerbar sivhet.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sinten Skrevet Januar 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 Jeg vet ikke... men kunne tenkt meg det selv... Har 80mm Jamex, med justerbar sivhet.... hva ligger ett slikt 80mm sett på i pris da? har ikke funnet noe 80mm senkesett fra jamex på nett selv ser du. Siter bmw 320i pug 405D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gollum_97 Skrevet Januar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 Jeg betalte ca 2000,- Men det er noen år siden. Når jeg kjøpte det så tror jeg det var det siste settet i landet. Jamex har ikke etter-produsert de tror jeg ... Men prøv å send mail til en jamex forhandler... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Januar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 Jeg betalte ca 2000,-Men det er noen år siden. Når jeg kjøpte det så tror jeg det var det siste settet i landet. Jamex har ikke etter-produsert de tror jeg ... Men prøv å send mail til en jamex forhandler... Jamex gitt konk for flere år siden, så det blir nok vanskelig å få tak i Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gollum_97 Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 Jamex gitt konk for flere år siden, så det blir nok vanskelig å få tak i http://www.jamex.nl/index.asp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg