rcolzen Skrevet Desember 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2005 må bytte bensinfilter 86 16v. noen som vet hvordan man gjør dette??? easy? takk for svar Siter ( )VW Golf 2 GTI 16v (x)VW Golf 2 CL Solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
proztata Skrevet Desember 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2005 må bytte bensinfilter 86 16v. noen som vet hvordan man gjør dette??? easy? takk for svar Skru det ut og sette inn nytt... Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rcolzen Skrevet Desember 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 hehe jojo...men spm er hvordan? Noen spes forholdsregler? For å nå filteret må man under bilen, i motsetning til vanlig golf, riktig? Jeg er grønn som dere skjønner... Siter ( )VW Golf 2 GTI 16v (x)VW Golf 2 CL Solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
proztata Skrevet Desember 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 Du må under bilen ja...Sitter festet på "boksen" som trykkpumpa sitter i. Bare husk å sett det på riktig vei i forhold til bensin-strømingen, filteret er retningsbestemt nemlig. Lykke til! Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Desember 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 kommer til å renne noe jævli med bensin! bare så du er klar over det! så ikke stå under med øya oppe og se på at bensinen renner ned i øya dine! svir godt! (snakker ikke av erfaring) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
proztata Skrevet Desember 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 Det er heller ikke dumt å tenke på....Bensin er jo ikke så veldig godt å få i øya og det er ikke spes sunt for dem eller tror jeg...Kjentes ikke spes bra ut for dem egentlig når jeg satt fast under rekorden med bensin rennende i ansiktet...hehe Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Desember 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 Hvis det er som på Golf3 så sitter den rett foran/ved siden av venstre bakhjul, er festet med en bajonett klemme som er enkel å åpne.. Kjøp deg to små slangeklemmer til å feste slangene med etterpå, i tilfelle de orginale klemmene ikke kan brukes på nytt.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Desember 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 sitter på samme måte som på G3... har samme greia på min monojet.. bytta det i sommer en gang.. dritt jobb men Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
juba Skrevet Desember 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 Det er heller ikke dumt å tenke på....Bensin er jo ikke så veldig godt å få i øya og det er ikke spes sunt for dem eller tror jeg...Kjentes ikke spes bra ut for dem egentlig når jeg satt fast under rekorden med bensin rennende i ansiktet...hehe Bensindamp er og lite sunt å puste inn så stå på et sted med god ventilasjon! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_s_sumstad Skrevet Desember 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 så sitter den rett foran/ved siden av venstre bakhjul Sitter forran høyre bakhjul. Siter Das Auto 09mod Golf VI 2.0TDI 4motion Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Desember 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 Sitter forran høyre bakhjul. Baahh knock Selvfølgelig, my bad :iconsm Rart hva en flaske Blossom Hill og en eske Cafè Crème gjør med en :???: Eksosen er jo på venstre side imstupid Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rcolzen Skrevet Desember 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 Ok thanks a lot! Da blir det snart et nytt filter på min digge golf:)... Siter ( )VW Golf 2 GTI 16v (x)VW Golf 2 CL Solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg