Riff Skrevet Desember 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2005 Tror det blir venolia jeg. Har snakket med en kompis, som har prøvd både mahle og venolia. Og siden jeg skal kjøpe pentaveiv og h profil råder hos spm, så er det like greit og kjøpe alt hos han da. 17200,- svenske for hele kitet, ganske så grei pris. Men første od er det mye det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[-PaRtY-] Skrevet Desember 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2005 Et lite tips: Ta mål av SPM rådene før du monterer, sjekk klaring og om dem er oval/konisk. Har vært endel snakk om det på TPC, tydeligvis noen som har hatt problemer med feil mål på dem. Siter VOLVO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riff Skrevet Desember 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2005 Ja d skal jeg gjøre. Blir en stund til kjøp enda da men. Takk for alle svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Desember 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2005 1 overdim er vel +0.3mm eller noe hvis ikke jeg husker feil? Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg