Gå til innhold

Dubmodder MK 1 er her.. Einser galore!

Ranger emnet

ekkoj

Anbefalte innlegg

men den med med bildet av interriøret har jo "90 dører" eller?

Jeg tror øverste er billigere enn nederste... Nederste er vel dyrere modell, 1.6i tror jeg, mens øverste kan være plain 1.4...

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 113
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fysjameg, Ny einser golf....ellers takk

Blir liksom ikke det samme som den gode gamle ;)

Tipper at den nye er bedre lyd-isolert og da er det jo ikke noe morrsomt å kjøre den...

Når jeg kjørte hjem min gode gamle einser (uten lyd-isolering) så lå jeg i rundt 100Km/t og det føltes ut som minst 140km/t :D

"I'm so smart I'm practically retarded"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fysjameg, Ny einser golf....ellers takk

Blir liksom ikke det samme som den gode gamle ;)

Tipper at den nye er bedre lyd-isolert og da er det jo ikke noe morrsomt å kjøre den...

Når jeg kjørte hjem min gode gamle einser (uten lyd-isolering) så lå jeg i rundt 100Km/t og det føltes ut som minst 140km/t :D

HAHA!

Du er nok inne på noe ja, når interiøret ser ut som Polo 2004 :well

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 2 months later...

Blåser litt liv i denne tråden igjen :)

KristianG her på forumet, og jeg, bestemte oss via MSN for å lage den ultimate Einser, slik vi synes den kan bli! To veldig sære smaker, men den ser da unektelig bra ut?

Farge: Bali Green Beige

Modlist:

Chrome dørhåndtak

Chrome grill, enkle lykter

Chrome VW-emblem (gjort i GIMP)

Chrome speil

Chrome rundt vinduer

Chrome Euro-small fangere

Chrome list på bakdør

Chrome list langs siden

Stor Duckbill-leppe

Klare blinklys

Klare frontlykter med sorte kryss

Klare/røde baklykter

Single 3" utblås, chrome finish

15" BBS RS m/ 2" kant

Foran

ultimateeinser30ce.png

Bak

ultimateeinserrear2pb.png

Alternativ front

Late Westmoreland med clear lights

ultimateeinser7tg.png

Den første ligna vel litt på Ekkojs, men den med Westmoreland er definitivt noe jeg vil kjøre hvis/når jeg får meg Einser.

Nydelig, eller hva? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider