Gå til innhold

Forslag til nye lykter på min golf.

Ranger emnet

zuhr

Anbefalte innlegg

• Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Angel med blink i - likt siste bildet...

Det gjør seg best med tåkelys langt nede, og langt ut til siden...

De du har linket til har jeg på min svarte golf - gå inn å se på tråden min så får du se hvordan det ser ut...

(X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V

(X) Fotgjenger

(X) 93 VW Golf III 1,8l

(X) 85 Audi 80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sorte angeleyes med blinker i lykta så du får vekk blinkern i skjermen. Kan ikke se noen løsning som er særlig penere.

Nei, om man har blinkers i hovedlyktene kan man fjerne dem fra fangeren.

Sideblinkers kan man ikke fjerne, da må man evt ha sidespeil med blinkers i. Skal være mulig å se blinklys fra siden, det går ikke med dem som ligger i hovedlyktene.

Er enig i at angel eyes med sort bakgrunn gjør seg bra, selv om det er vanskelig å oppdrive for tiden.. Muligens at Norsk Bildelsenter får inn igjen noen nå snart (det gjelder dem jeg valgte til min, finnes kanskje noen andre typer. Se tråden min for bilder av hvordan dem ser ut). :)

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du burde ta sorte, uten blinkere. Så modde inn blinkerne ett annet sted. Lykke til, iallfall. Bilen din, som alle andre IIIere, kan bli sinnsykt fet uten å gjøre mye.

God Jul! :crazysant

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha dæ vækk ditt spøkels!

Haha! Visste det måtte komme. Lagde den greia for lenge siden, mest på kødd egentlig, siden jeg har japsebil ;)

Bortsett fra det, jeg liker VWer, Audier, Toyotaer, Volvoer, Opler, og alt annet på fire hjul som helst går fremover. Alle biler kan bli fete, alle biler er noe unikt... Jeg liker Golf III innmari godt, og med litt senk, felger og VR6 leppe kan den bli driiiit fet...

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er best med en helt clean fanger uten blinklys og originale tåkelys.. Tåkelysene burde stå nesten helt nederst i fangeren, hvis det er mulig da. Hadde Angel eyes med mørk bakgrunn på min hvite vento å det ble ballerått :D med linselys nederst da..

se: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=83491&page=4

nesten helt nederst..

Mitsubishi Pajero TDI 92'

Subaru Impreza WRX STI 04' *Solgt*

Toyota Landcruiser LJ70 86' 2.5 TD *Solgt*

Audi A4 95' 2,8 Quattro *solgt*

VW Vento 92' 1,8 CL *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider