audioteam Skrevet Desember 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2005 Ønsker alle på forumet en god jul og et godt nytt år .. Vil også takke samarbeidspartnere og våre kunder for et flott år Mvh Frank :crazysant Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Desember 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2005 God jul alle sammen! Mvh Stian Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf IV driver Skrevet Desember 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2005 Slenger meg på og ønsker god jul her jeg også! Siter - 06 Mod Audi A3 Sportback "Focal-Audi'n" x 98 Mod VW Golf IV (solgt) Stor takk til Anders Fleischer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetilsv Skrevet Desember 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2005 god jul til alle sammen! endelig kom posten hit med gavene til min bil i år som en har kjøpt av audio-team :crazysant Siter Mercedes-Benz 190e 2 liter 92mod http://www.ventlitt.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Woodbeach Skrevet Desember 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2005 God Jul til alle mann! :crazysant Siter Honda Prelude 2.0l 4ws 89' Audi A6 1,8T 98' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GalantV6 Skrevet Desember 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2005 Slenger meg på jeg også Alle sammen får ha en Riktig God Jul :crazysant GalantV6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet Desember 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2005 Jeg kan ikke være dårligere. Håper alle får en riktig fin julefeiring, og en hyggelig nyttårsfeiring. :crazysant Jeg har desverre ikke fått vært så aktiv som jeg skulle ønske på forumet i det siste, og det blir garrantert ikke bedre neste år, men jeg skal slenge innom med gjevne mellomrom, og forsøke å hjelpe så godt jeg kan. mvh Glenn Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Desember 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2005 God Jul til alle dere der ute på bilforumet:) Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coltern Skrevet Desember 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2005 Ønsker alle på bilforumet en god jul å en våt nyttårsfeiring :D Siter Pioneer--JBL--Momo Polk--Optima-SoundMagus :) STP støydemping. Bil: Mitsubishi Galant -97 G8. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fosgate1 Skrevet Desember 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2005 God jul! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Desember 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2005 God jul ønskes alle! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Desember 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2005 God Jul ønsker jeg alle! :) Både kjente og ukjente! Setter meg litt i julestemning når jeg ser en sånn tråd som dette her :) Mvh Tony Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Desember 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2005 En riktig god jul til alle kjente & ukjente der ute! Skal spise møe god mat og spekkulere ut noen lure løsninger til 740'n i jula.. :) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet Desember 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 God jul ja! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Desember 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 God jul til folket der ute :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg