Gå til innhold

m3cabriolet: BMW M3 e36 cab prosjekt

Ranger emnet


m3cabriolet

Anbefalte innlegg

dsc000990xa.jpg

 

 

sånn som bilen er nå er den ikke holdbar! derfor har jeg da bestemt meg for å gjøre en god del med den i vinter!

 

innkjøpt og/eller bestillt til nå:

 

e46 panser

bredere skjermer

e46 m3 frontlamper chrome

xenon ombyggingssats

skikkelig nasty lexani chrome felger

anti-theft gps tracking device

stor kjørecomputer

chrome stabstag foran

chrome dørhåndtak

chrome baklukelist

chrome rammer til knapper innvendig

m3-girkule med lys

playstation 2

gps-device (dph7500dvd har ikke innebygget)

gulvmatter med m-logo

chrome grenrør

div neon...

dobbel utblås på begge sider bak

chrome ringer til instrument

og en del annet småtteri, men mer kommer vel!

 

 

her skal det meste enten byttes eller bygges om, front-og bakfanger skal få gjennomgå en ombygging, for å skille seg ut fra mengden, spoileren får stå der på nåde, sideskjørt blir tatt av da det må på nye som passer de brede skjerma, forskjermer med e46 luftgriller skal av, og e36 clear chrome angeleyes lamper med clear blinkers skal av, alt dette ender tilsalgs etterhvert!

 

når bilen er ferdig skal den stå med svartfargen i bånn, med litt ice pearl blue, i klarlakken, og litt clean chromedekor må vel få finne sin plass tenker jeg!

eller så ender jeg opp med et komplett fargeskift til blå pearl, og lakkerer noe fancy 3d på sidene! vi får se hva det blir til!

dette skal bli en bil som skal bli lagt merke til ihvertfall!!

 

noen som har noen synspunkter?bilder og oppdateringer følger selvfølgelig etterhvert som ting gjøres, og bilen ventes klar til første gatebil i 2006!

kommentarer mottas med takk! :)

 

her er litt av dela som er mottatt:

 

dsc003569cp.jpg

dsc003576mf.jpg

dsc003585gf.jpg

dsc003596vi.jpg

dsc003608qf.jpg

dsc003633zx.jpg

2008 chevrolet suburban *arbeidsbil*

1992 mod Honda NSX wings-west *cruisebilen*

1995 mod BMW M3 Cab Widebody *solgt*

1994 mod BMW 320i Cab Rieger *solgt*

http://WWW.KORSBAKKENAUTO.NO

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 93
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

var det egentlig noen som leste første linja? liker ikke bilen som den er, så den skal bygges om!

 

Jeg las den linja, og ante håp. Men det forsvann fort da du begynte å ramse opp alt du skal henge på den.

Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud for en rassert bil! Og værre blir den!

 

Hva i h****e er det for en innstilling. Ja, bilen hans ser ikke bra ut, men dette skal endres, sier han jo! Vent og se hvordan det blir, før du kjører på med I D I O T iske kommentarer!

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud for en rassert bil! Og værre blir den!

 

hold kjeft da mann! du kjører 240!!!!!

 

litt overdreven som den er kanskje men blir nok bra vil jeg tro!

syns det er tøft at noen idet hele tatt tørr å forandre på selveste BMW M3!!

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår