Gå til innhold

m3cabriolet: BMW M3 e36 cab prosjekt

Ranger emnet

m3cabriolet

Anbefalte innlegg

ok m3cabriolet, jeg er glad du tok kritikken min som konstruktiv, det var meninga.

men du sier du vil at bilen skal bære preg av "ditt design", og derfor skal du gjøre alt dette. men 2x doble enderør, playstation 2, neonlys, 18" chrome og lysende girkule har ikke så mye med eget design eller stil å gjøre om du spør meg da. riktignok kommer det ikke til å trille så altfor mange prikk like m3'er i norge, men det er vel av andre grunner enn at du har kjørt en såpass særegen stil ;)

og for å roe ned eventuelle skjærer som skal komme og hakke på meg. jaaa jeg lar han så klart gjøre som han vil, jeg sier bare min mening.

by the way, jeg har et forslag! hva med å bruke mesteparten av pengene du skal bruke til å fikse opp bilen til å bli en pimpmobil, på trim? :D

saab 9000 2.3T

saab 900 aero

BMW e28 518, vinterbil 09/10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 93
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Blir Rått detta!;) Ikke gjør alt foran og glem bakenden på bilen;) Synes det er alt for mange som gjør denne feilen satser alt på fronten så går man mak bilen så er det bare satt på en stuss og nye lykter!!;) MEn Lykke til!

2006 Bmw E91 Gangster BITCH!

1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt-

1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt-

1994Vw Corrado G60 -Vraka-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok m3cabriolet, jeg er glad du tok kritikken min som konstruktiv, det var meninga.

men du sier du vil at bilen skal bære preg av "ditt design", og derfor skal du gjøre alt dette. men 2x doble enderør, playstation 2, neonlys, 18" chrome og lysende girkule har ikke så mye med eget design eller stil å gjøre om du spør meg da. riktignok kommer det ikke til å trille så altfor mange prikk like m3'er i norge, men det er vel av andre grunner enn at du har kjørt en såpass særegen stil ;)

og for å roe ned eventuelle skjærer som skal komme og hakke på meg. jaaa jeg lar han så klart gjøre som han vil, jeg sier bare min mening.

by the way, jeg har et forslag! hva med å bruke mesteparten av pengene du skal bruke til å fikse opp bilen til å bli en pimpmobil, på trim? :D

hehe.... hadde jeg kjørt en 325 eller noe sånt haddejeg nok trimmet, men dette er en m3 og den trenger ikke trim! leker meg med tanken på kompressor, men tror ikke det blir noe av!

og jeg mente at det blir min egen design på at bilen tilslutt har fått de delene jeg selv lker best, og alt er tilpasset til å være min stil!

jeg kommer til å bruke et utgangspunkt i stylingdeler men bygger om disse!

2008 chevrolet suburban *arbeidsbil*

1992 mod Honda NSX wings-west *cruisebilen*

1995 mod BMW M3 Cab Widebody *solgt*

1994 mod BMW 320i Cab Rieger *solgt*

http://WWW.KORSBAKKENAUTO.NO

Lenke til kommentar
Del på andre sider

e46 panser - Jess

bredere skjermer - Jess

e46 m3 frontlamper chrome - Njaaaa, mørke lykter passer bedre i mine øyne på en mørk bil

xenon ombyggingssats - Jess

skikkelig nasty lexani chrome felger - Tjaaa

anti-theft gps tracking device - Et must på en slik bil

stor kjørecomputer - Ja

chrome stabstag foran - Ok

chrome dørhåndtak - Nei

chrome baklukelist - Nei

chrome rammer til knapper innvendig - nei

m3-girkule med lys - nei

playstation 2 - Ja

gps-device (dph7500dvd har ikke innebygget) - Ja

gulvmatter med m-logo - Tja

chrome grenrør - Ja

div neon... - Nei

dobbel utblås på begge sider bak - Nei

chrome ringer til instrument - Nei

og en del annet småtteri, men mer kommer vel!

Dette mener jeg :)

Ugly is in!

- 09 Scirocco, 82 Golf C

x 05 Audi A3 Sportback, 00 New Beetle, 82 Golf GL, 83 Golf GTI, 85` Golf II 1.6

VWAUDI-Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

e46 panser - Jess

bredere skjermer - Jess

e46 m3 frontlamper chrome - Njaaaa, mørke lykter passer bedre i mine øyne på en mørk bil

xenon ombyggingssats - Jess

skikkelig nasty lexani chrome felger - Tjaaa

anti-theft gps tracking device - Et must på en slik bil

stor kjørecomputer - Ja

chrome stabstag foran - Ok

chrome dørhåndtak - Nei

chrome baklukelist - Nei

chrome rammer til knapper innvendig - nei

m3-girkule med lys - nei

playstation 2 - Ja

gps-device (dph7500dvd har ikke innebygget) - Ja

gulvmatter med m-logo - Tja

chrome grenrør - Ja

div neon... - Nei

dobbel utblås på begge sider bak - Nei

chrome ringer til instrument - Nei

og en del annet småtteri, men mer kommer vel!

Dette mener jeg :)

jeg må si jeg likte denne måten å gi respons på! :)

ang hovedlampene som du synes passer bedre møreke på en mørk bil, så er det mest sannsynlig at den blir blålilla pearl, og da passer all chrome mye bedre enn på svart synes jeg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M3 cab er litt rart syns jeg egentlig. en m3 er jo liksom en "racerbil", mens en cab aldri kan bli det, pga manglende stivhet i karosseriet. Vanligvis er jeg imot å tukte biler som M3, men cabriolet-utgaven er i mine øyne mer show-off enn en klassiker, så det er helt greit.

Hadde du styla og herja med en vanlig m3, hadde du fortjent en kaktus i ræva:)

Personlig liker jeg ikke bmw-cab'er i det hele tatt, og jeg syns ikke den ble noe bedre med all stylingen som satt på nå, og jeg tror heller ikke jeg syns den blir penere med all den nye stylinga. Men jeg syns ihvertfall at bilen skal få slippe den spoileren.

mvh oddi

Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja... til antakelig de fleste's store glede, har jeg bestemt meg for å droppe neon under-car-kit, og dekor på bilen! :)

fikk telefon fra shippingselskapet i dag, og skjerma mine kommer på døra på formiddagen i morgen! woohoo!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M3 cab er litt rart syns jeg egentlig. en m3 er jo liksom en "racerbil", mens en cab aldri kan bli det, pga manglende stivhet i karosseriet.

Det spørs jo på om de konstruert til det fra bunnen av.

En familiebil som taket er kappet av har jo store utfordringer med stivheten, mens hvis rammen er designet for takløst er det noe annet.

F1 har jo ikke tak. :)

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørs jo på om de konstruert til det fra bunnen av.

En familiebil som taket er kappet av har jo store utfordringer med stivheten, mens hvis rammen er designet for takløst er det noe annet.

F1 har jo ikke tak. :)

jeg har hatt både coupe og cab, og jeg må si at cabben er veldig stiv faktisk!

napp av litt gummilister og se tykkelsen på div stål! det er en grunn til at cabben er tyngre enn sedan og coupe, pga all stivingen i karosseriet!

men det skal jo og nevnes i samme sleng da, at bmw lager cabrioletene sine fra bunn av som cabrioleter, og ettersom min m3 er en originalbil, er den bygget hos bmw motorsport gmbh, og jeg har trua på at de vet hva de driver med! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har selv hatt 325 cab og coupe... kan ikke sammenlignes... men der var coupe'n mye stivere enn cab'n i karroseriet...

men for min del.. kjør din egen stil... gjorde det selv på bilene jeg hadde og fikk ikke annet enn skryt ;)

vitsen med å kjøre standard m styling som alle gjør da? =) tenk nytt... men finnes grenser som sagt... ville aldri selv ha hatt den vinga du har...

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har hatt både coupe og cab, og jeg må si at cabben er veldig stiv faktisk!

napp av litt gummilister og se tykkelsen på div stål! det er en grunn til at cabben er tyngre enn sedan og coupe, pga all stivingen i karosseriet!

men det skal jo og nevnes i samme sleng da, at bmw lager cabrioletene sine fra bunn av som cabrioleter, og ettersom min m3 er en originalbil, er den bygget hos bmw motorsport gmbh, og jeg har trua på at de vet hva de driver med! :)

Jaja, enten har man et problem med stivheten, eller så har man et problem med vekta. Saaben min er også konstruert som en cabriolet fra bunnen av, og den går for å være stiv til å være cab, ihvertfall i 1990. Likevel ville jeg aldri brukt den som en racerbil, da er det 2-dørs sedan som gjelder.. stiv og lett i karosseriet:)

mvh oddi

Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, siden du spør.... Bilen ser helt forjævlig ut, og jeg tror ikke de forbedringene dine vil redde den, men forhåpentligvis vil den bli litt bedre. Det er en skam å gjøre sånn med en BMW, spesielt en M.

Word the big bird! Less is more

- 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche

Lenke til kommentar
Del på andre sider