Gå til innhold

m3cabriolet: BMW M3 e36 cab prosjekt

Ranger emnet

m3cabriolet

Anbefalte innlegg

litt rart at det skal være så mye negativt å si om bilen! må få legge vekt på at den ikke skal slenges sammen, men den skal være gjennomført!

og jeg må bare få sagt det: en bmw cab er nok tyngre, men igjen har den et lavere tyngdepunkt enn vanlig! uansett, jeg fliser lett en saab 900 turbo! hihi!

0-100 er gjort på under 6 sek selv med den vekta, og sperra stopper ikke før på 270 (250 uten chip!) forresten ofrer jeg gjerne å ha en noen kilo lettere bil når man kan kjøre ned taket og cruise i 30 varme! :)

uansett hva dere mener, her er en teaser på åssen breddingene vil se ut!

dsc004380hl.jpg

dsc004396ng.jpg

2008 chevrolet suburban *arbeidsbil*

1992 mod Honda NSX wings-west *cruisebilen*

1995 mod BMW M3 Cab Widebody *solgt*

1994 mod BMW 320i Cab Rieger *solgt*

http://WWW.KORSBAKKENAUTO.NO

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 93
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

veldig tøft prosject du har her, syns det er mye dritt slening mot bilen siden det er m3 og att den ska holdes innen sånn og slike rammer. men tøft noen gjør noe utenom det vanlige.. når du er ferdig ska du se de samme folka syns det vart konge =)

STÅPÅ !! :D

[v]Audi TT 225Hk Quattro 2003 [v]Golf 4 highline 99[x]Golf Mk2-86 [x]Golf Gti Turbo 98[x]Audi TT "Airborn"00 [x] Golf mk2 Vr6 [x]Vw passat Tdi 4motion(180hk/420nm)03 [x]Audi S3"purplehaze"01[x]Golf Gti Exlusive 98[x]Golf Gti 99[x]2x Honda civic 95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner å ane meg at denne bilen kan komme til å bli jævli tøff, og da må jo alle som har slengt så mye dritt spise sin egen dritt! :)

Breddinga var :thumb M`ene skulle jo kommet med sånne skjermer originalt i E36 :)

Ugly is in!

- 09 Scirocco, 82 Golf C

x 05 Audi A3 Sportback, 00 New Beetle, 82 Golf GL, 83 Golf GTI, 85` Golf II 1.6

VWAUDI-Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir ekstremt bra :)

liker å se folk ta sjangsen og satse på å bygge ting ikke alle andre har gjort,uansett hvilken bil det er.desto bedre mener nå jeg med biler som altid er så godt som like hver gang en møter dem,bortsett fra fargen.

Bilen kommer til å skille seg ut og fange mye positiv oppmerksomhet,heldigvis har vi forskjellige synspunkter så det blir litt variasjoner.

stå på dette blir bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider