Gå til innhold

Volvo 1990 + rsport understell. "Bilder"

Ranger emnet

Estrewes

Anbefalte innlegg

I høst fant jeg ut at jeg måtte ha meg en billig bruks og til-og-fra jobb bil som hadde muligheter for morro i snøen turer. Jeg fant da en 240 1990mod som hadde gått 445000 og ikke var så alt for dyr og som i tillegg var KT registrert og kjøpte den. Her er resultatet etter Tridon 40/40 senking og r sport dempere framme pluss bak ink r-stabstag bak. Har også satt inn to sparco corsa stoler for å sitte litt stødigere i sladd :P. Bilen er ok, men har jo gått langt så noen utstillingsbil er det ikke. Her er noen bilder:

DSC08147.jpg

DSC08146.jpg

DSC08145.jpg

DSC08144.jpg

DSC08143.jpg

DSC08142.jpg

DSC08141.jpg

DSC08140.jpg

DSC08139.jpg

DSC08136.jpg

DSC06416.jpg

Volvo - Mercedes - Audi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for ikke og sverte misfarge ned på setene fra setebeltene som er fulle av dritt etter mange år i tjeneste.

Jeg kunne tenkt meg noen 240 turbo felger eller gemini 16" eller et eller annet alufelg til bilen. Noen som har noe til salgs?

Kunne også tenkt meg den plastikbettan som er inne i dørhåndtaket på innsiden av dørene som jeg har i brunt kunne jeg tenkt meg i blått eller svart. Trenger 4 stk. Noen som har noen?

Også instrumentrekka med 3 instrumenter til å sette i dashen.

Ellers noen forslag til forbedringer?

Volvo - Mercedes - Audi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger kongsberg i nord og nå da, trur eidsvoll ligger mer nord.

Er vel kanskje at han ikke vil kjöre på ***** skilt(slike som begynner på B og D og sånt).

jau, skitt au... :bump

B og D skilter gjør vel ikke så mye fra eller til egentlig.. det er vel tilstanden til BILEN som har noe å si, ikke hva den første bokstaven er....

Jeg har forresten H som første bokstav da... damndamn

Glenn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte stolene brukt på gjøvik av en som hadde brukt de i to rallyløp. Ser ubrukte ut. Bruker det orginale 240 understellet med noen modifikasjoner og sparco stolfester. Nei hvittingfoss er ikke spesiellt langt unna Kongsberg :P

Ealoken: Har du ikke orginale intsrumentklokker? Evt hva skal du ha for ramma og de deksla som sitter uttapå?

Er også veeldig intressert i en 1031 aksel med volvo lsd. Så hvis noen har det og er intressert i å selge så send meg en pm.

Volvo - Mercedes - Audi

Lenke til kommentar
Del på andre sider