Poffs Skrevet Desember 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 god jul til alle sammen og et godt nytt turbo år Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Desember 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 God jul til alle volvo-folk! :crazysant Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mean Machine Skrevet Desember 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 God jul! :crazysant Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hilmar Skrevet Desember 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 Go jul Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mekkemann Skrevet Desember 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 må bare "svare deg" at nullseks ser ut til å bli tidenes 240 år:D ja det håper jeg på:D gleder meg til jeg får lappen i mars:) da skal bilen væra klar:D dra på treff osv! Siter *volvo 240 glt 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TvåFyraTvå Skrevet Desember 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 Treg som vanlig, men men.. GOD JUL!:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvomaster Skrevet Desember 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 håper alle får en fin jul... god jul Siter Volvo 142 dl Prosjekt Volvo 240 Glt Bruksbilen Volvo 245 Turboo! Opel Ascona b N/A tunded Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Estrewes Skrevet Desember 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 God Jul! Siter Volvo - Mercedes - Audi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Racer Skrevet Desember 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 Go Jul! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Desember 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 ohou 16(eller var det 17) kilo's IRON SIDE verktøy koffert:D så nå får jeg(eller var det faderen:D) ha verktøyet sitt i fred;) hvertfall det jeg satt mest pris på:D men da jeg åpna og så boka: "volvo lastvagnar" ble jeg jo i storform men fant fort ut at erlend loe ikke har tenkte på det samme som jeg men:( andre som ble fornøyd med fangsten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baron Skrevet Desember 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 xxx xxx xxx x x x x x x x x x x x x x xxxx x x x x x x x x x x x x x x x x x x x xxx xxxx xxx xxxx xxx xxxx Det skulle liksom stå så GOD JUL over her med de xxx ene, men som dere ser....bomma kraftig..he he birthday Siter Det er kjedelig og vite alt, men ikke vite hvorfor!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
belden Skrevet Desember 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 andre som ble fornøyd med fangsten? Mhm ;) Lesjöfors senkesett under tredet her :???: Siter 95" Audi A6 2.5 TDi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Desember 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 fornøyd med fangsten ja...! skikkelig verktøy sett, poleringsmaskin, og litt autoglym poelringsmiddel, så spørs om j må pleie bilen i romjula :) Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Desember 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 fornøyd med fangsten ja...! skikkelig verktøy sett, poleringsmaskin, og litt autoglym poelringsmiddel, så spørs om j må pleie bilen i romjula :) poleringsmaskin kjøpte jeg til meg selv som førjulspresang:D bare biltema da:( men skal vist være god sort..den med to puter på istedefor en..faderen får stå for autoglym'en;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Desember 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 hmm.. tåkelys og defa kupevarmer (storebror, 1700w).. kjekt å ha :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg