AlpejoHn Skrevet Desember 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2005 Hei, Surfa litt på http://www.pedersens-racing.no og vurderer foringer. Men ser dem har 2 forskjellige.. Hvilken bør jeg velge av Superflex og Powerflex? Noen haker ved dem ? Håper på svar! GO JUL! happyhappy Siter - BMW 530da Touring M-Tech 2003 x Volvo V70 AWD T5 motor +++ x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlpejoHn Skrevet Desember 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 Ingen som har noe mening om det? :deng Må jo være NOEN av dere byggere som vet hvilken av disse som anbefales? Vis ikkje så kjøper jeg Superflex :boxing eller er det noen grunn til at jeg IKKE må kjøpe så SI FRA!!! :crazysant Go Jul godt-folk ! yodude Siter - BMW 530da Touring M-Tech 2003 x Volvo V70 AWD T5 motor +++ x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quadman Skrevet Desember 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 Powerflex og Superflex er bare to forskjellige produsenter av i prinsipp samme type foringer, men Powerflex har foringer bare til nyere biler, så til 240 er det Superflex som gjelder. God Jul :crazysant Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlpejoHn Skrevet Desember 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 Powerflex og Superflex er bare to forskjellige produsenter av i prinsipp samme type foringer, men Powerflex har foringer bare til nyere biler, så til 240 er det Superflex som gjelder. God Jul :crazysant Takk takk :) Da er mitt problem løst :) Go jul ! Siter - BMW 530da Touring M-Tech 2003 x Volvo V70 AWD T5 motor +++ x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg