Gå til innhold

Vil påby satellittmottaker i alle biler

Ranger emnet

Alexxx

Anbefalte innlegg

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Slik jeg forstod det, så vil de begynne med dette i biler fra 2009/2010 og utover. Ergo, biler fra per dags dato vil ikke bli utstyrt med dette. Mange som cruiser rundt i biler fra 70-80-tallet ennå. Disse bilene vil da være 21-40 år gamle i 2010. Med andre ord, de bilene som produseres i dag vil da være 20-30 år gamle da jeg er mellom 43-53 år. Tror ikke jeg da ennå er så på hugget til å drive med så mye "ulovligheter" om det kan kalles det.

Så alt i alt, systemet blir bare mer og mer vanskelig for kriminelle.

Bwaah, vet ikke om det er forståelig, men anyway, jeg kommer ikke til å plages av det.

Chrysler Stratus 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener vi burde melde vårs ut av hele det jävla EU/EÖS jeg, hadde värt bedre med en skandinavisk samarbeidunion for handel å ökonomi, svenskene angrer jo så.

Enig. Vi har aldri noe å si når det gjelder Eu lover osv, så vi burde komme oss ut av det uten å miste alt av handelsforbindelser.

Jeg tenker ikke bare på fartskontroller fra verdensrommet, men det er det at en blir konstant "overvåket". Er alltid noen som vet hvor en er. Frihetsberøvelse kaller jeg det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DEt skal betalest avgifter pr kjørte meter. Og en kan banne på at det ikke erstatter noen avgifter vi har fra før men kun som en tillegsavgift ...

Virker som om dem vil drepe bilismen og dreper dem bilismen uten å få til ett fullverdig transportnett så kollapser rimelig mye av industri/arbeidsplasser o.l. ...

"Camry Turbo"

Why try to fit in when you where born to stand out?

Sandnes & Stavanger Gatebilklubb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette her eer noe drit. her sitter vi og får tredd regler og pålegg ned over hue, også har vi minimalt vi skulle ha sagt selv. ser ikke en jevla ting som er bra med EU/EØS.

anngående den sattelitt saken: det er vel ikke et eneste data system i dag som ingen har gått uten om??

bekymrer meg ikke så jevelig i alle fall

NEI til alt sammen. sier en som er fra bygda, jobber i bygge bransjen og er gla i bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vil si at fremtidens fotobokser langs veien vil bli erstattet av mer avanserte bokser - i verdensrommet. Svarte bokser i bilene vil også kunne registrere alt fra bruk av bilbelter til når bremsene blir aktivisert.

Utrolig.. Kommer til å kjøre 240 ut livet hvis det blir sånn, får faen meg være grenser for overvåking!

Riktig som VeilSide sier, kilometeravgiften vil aldri erstatte noen andre avgifter.. Aldri! Vi kommer ikkje til å kunne ta en "joy-ride" lenger, greit at det er unødvendig forurensing, men still med en brukbar elbil, så kjøper eg den!

Ut av EØS, ring Sverige!

Bil: 07 Volvo V70

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider