Gå til innhold

Minichamps'en har landet!

Ranger emnet

240GL

Anbefalte innlegg

Jeg kan også røpe til alle stasjonsvogn fans at 245en kommer til P&A Import i Januar 06 (Da blir det nok shopping)

Har du sikre kilder til dette? Det ville vært flott å fått det bekreftet, for på Minichamps nettside står det: "Lieferbar ab: April 2006". På den andre siden har lanseringsdatoene deres vært lite å stole på i blant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sikre kilder til dette? Det ville vært flott å fått det bekreftet, for på Minichamps nettside står det: "Lieferbar ab: April 2006". På den andre siden har lanseringsdatoene deres vært lite å stole på i blant.

Jeg sendte mail til P&A Import og spurte når de fikk in Volvo 245,og da svarte de neste måned...trodde det skulle være en sikker kilde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her er noen volvo modellbiler: http://search.ebay.com/volvo-model_W0QQfromZR8QQfrtsZ50QQfsooZ1QQfsopZ1

fant bla.a. 2 stk 244'er.. den billigste lå på side 2.

porto er dog ukjent for meg, da jeg ikke har giddet å sjekke shipping calculator :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bilen festet til den plata?

Bare med en skrue.

EDIT: fant den samme 240`n her! til $20 som blir ca. 140 NOK, men portoen er jeg ikke sikker på...

Prisen er som nevnt oppgitt i engelske pund, ikke amerikanske dollar. De skal ha 5,75£ for forsendelsen, og da er prisen 300 kr. Men du har da sprengt 200-kronersgrensa, og blir ilagt moms når pakken kommer til Norge. Da blir prisen 375 kr. Men så skal posten ha 85 kr i gebyr for forenklet tollbehandling, og sluttprisen blir 460 kr. Jeg sjekket litt før jeg bestilte, og kom fort til at det enkleste og billigste var P&A Import. Som sagt, jeg forhåndsbetalte og slapp oppkravsgebyret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider