Gå til innhold

Nsr 160 prøver noe han ikke kan; motivlakkering med airbrush

Ranger emnet


Nsr160

Anbefalte innlegg

Kan stemme det.

 

Jeg har i flere år drevet med teknisk tegning.

Det hjelper meg å se positive og negative verdier.

Og i og med at jeg, viser hva som går galt.

Kan jeg få hjelp fra andre.

 

Fin reklame for biltema airbrush jeg driver med her.

Men la meg si, jeg har modifisert den ganske mye.

 

haha, jeg skal kanskje lage en liten video.

Så skal jeg forklare litt hvordan ting fungerer.

Skal egentlig lage den for å få mer hjelp.

 

Men dere kan vel få se den også. :op

 

åssen har du modifisert den?

jeg vurderer kjøp av en bedre airbrush, men hvis du har no tips som kan fp den til og bli "litt" bedre setter jeg pris på det

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tynne acryllakk med VANN?????????????????????????

 

Tynner basert bruker du tynner i for å tynne.....ikke sant?

 

Å VANNFORTYNNBAR lakk bruker du det tekniske vannet til lakklevrandøren...?ikke sant??

 

Spørre litt dumt jeg nå, så guttene og jentene ikke heller vann i tynner lakken sin..... knock

 

Jeg tynner med vannet til lakk levrandøren.

Men jeg har også tynnet tynneren med destilert vann.

Noen ganger for å unngå "dry" tip.

 

Svaret mitt var relatert til acyl maling.

Jeg tynner ikke lakken min med kun vann.

 

Bead Lock hvor kjøper du pin stripere? (om det var du som gjorde slikt)

Audi V8, There is only one.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åssen har du modifisert den?

jeg vurderer kjøp av en bedre airbrush, men hvis du har no tips som kan fp den til og bli "litt" bedre setter jeg pris på det

 

Jeg har slipt kantene flate istedenfor runde.

Slipt triggeren slik den passer bedre til meg.

Pusset dysen(her kan det gå galt dersom du ikke er forsiktig)

 

Slipt regulatoren slik den ikke er i veien (bakparten)

Men den har jeg faktisk aldri på uansett. :op

 

AB min er faktisk ødelagt og reparet. (dysen sprakk)

Så min AB er ikke like bra som den var før.

 

Bilde0777.jpg

 

Bilde078.jpg

 

Ufattelig hvor mye bedre kontroll jeg fikk med disse endringene.

Ikke alltid mye som skal til.

 

Skal vise noe annet senere men har ikke tid nå.

God helg

Audi V8, There is only one.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm oki.

 

jeg hadde ikke thinner da jeg begynte og male, prøvde med vann, som ble elendig på annet enn tøy. Så prøvde jeg siste utvei, og fant frem litt rødsprit.

Kjøpte skikkelig thinner for ikke så lenge siden, men synes rødsprit var myyye bedre og jobbe med. Sikkert ikke sunnt i det hele tatt men :P, får holde til jeg får kjøpt skikkelige saker.

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok jif er bedre.

For lakken sin del også.

 

Må jo ha holdbarhet i lakken også.

Kjipt å bruke time etter time.

Så bare flasser det av.

 

Personlig synes jeg PPG sin tynner er helt topp.

Selv om den er litt sterk, er bare til å tynne tynneren med destiletvann.

Dette er tempratur avhenging og farge avhengig.

Audi V8, There is only one.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår