Gå til innhold

Nsr 160 prøver noe han ikke kan; motivlakkering med airbrush

Ranger emnet


Nsr160

Anbefalte innlegg

*påminnelse satt på* neh det er døds kult at du fortsatt følger tråden ass! åja når jeg får lønning neste gang så sender jeg dem en mail ang ab`n!! også litt farger:D (blander du farger sjøl foresten??)

 

men et spm til;) når man tynner ut lakken til ab, HVORDAN hvet du at det er en perfekt blanding?? har du no kjerring tips der eller? tex når alt er blanda ferdig kan du ta "blande pinnen" opp av lakken og da skal det komme 1dråpe med sort farge.. da er bil-lakken bra blanda..? *for de som ikke bruker progamm til og blande farger*

 

oss kunstnere trenger jo bare øye for og lage vår egen unike farge!:D men hvordan vite at lakken min er tynna ut perfekt for og lakke på absolutt alt man har..??

 

nei jeg blir skikkelig imponert over det du driver med!

heelt rått.. rett og slett sinsykt.. har du tegna på plast/tøy? sko? noe sånt før??

jo foresten! den røde kompressorn fra biltema. kan jeg forsatt bruke den?? må jeg ha noe extra utstyr på den? eller MÅ jeg ha meg en ny kompressor???

 

 

mvh smygel

 

"ps" og sry at jeg skriver så j'vla mye:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vel smygel

 

Det er ingen perfekt blanding.

Noen ganger er det kjekt med litt tykk lakk.

For da får du ikke så mye overspray.

 

Overspray, er når lakken fyker der den ikke skal.

 

Men for detaljer ol, så er lakken tynnere.

Om du får deg mojoen så kan du se du har riktig tynnet.

Når lakken kommer ut med en gang du er borti triggeren.

 

Ja jeg blander farger selv.

Audi V8, There is only one.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe nice..! det ser skikkelig gøy ut og jeg gleder meg til og få meg en ny ab nå ass..! døds kult at du legger ut alt mulig av bilder og hålder oss oppdatert! hehe.. det er skikkelig morro og se på!! mister nesten inspirasjon når man kun ser "proffe" bilder også prøver selv.. hehe.. fått litt kontakt med ab.no nå, har du prøvd fargene dems? han anbefalte meg den ab`n Evolution Silverline men hurtikopling osv osv.. har du noe som helst kjenskap til den eller??

 

mvh smygel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tjekk..

 

en fyr som kan tegne en sånn hode skalle på en konvelutt,

kan seff tegna hva f han vil.. om han ikke klarer det! så gi han inspirasjon så er jeg sikker på at han fikser det.. med en mal SÅ SEFF klarer han det.. nsr får til det meste med airbrush det er jeg bombe sikker på, harru ikke lest tråden du da??? skam:P

 

hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og smygel, jeg likte ikke den røde kompressoren fra Biltema.

Men satte aldri trykk regulartor på den.

 

 

nei skjønner..han på airbrush.no sa at den var grei, bare den ikke gikk varm for da går den i stykker, så pulserer den litt, og vis den går varm for lenge så blir den jo ødelagt.. men en ny kompressor er jo.. snufs.. så dyrt.. skulle ønske jeg fikk tak i et helt sett med ab/komp/farger et kurant bra sett lite brukt for en billig penge jeg ass..

 

menmen.. alt til sin tid! NÅ skal jeg fyre opp dritt sprøyta mi og prøve og fargelegge et ark eller 2 før den blir tett.. gr..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei ikke sant, jeg har 20 A fra airbrush.no

 

Her tegnet jeg en bil til mr. tjekk.

 

Brukte hele 6 min på den.

Tror ikke jeg skal bli bildesigner med det første.

 

Hadde jeg hatt noe å se etter, og god tid skulle jeg alltids fått til noe.

Bilde398.jpg

 

Åja smygel jeg har ikke prøvd fargene fra airbrush.no

Audi V8, There is only one.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. hva var det jeg sa!! seff kan nsr tegne bil.. hadde du bare senka den ene jhørne på bakluka og lagd streker isteden for hjul kapseler :D:D så hadde det vert en fin fin skisse det der da..

 

kult..

 

fyrte opp airbrushen men komm bare luft ut også etter litt demontering med min kjære tynner ved min side så fikk jeg faktisk besøk helt til NÅ! så NÅ skal jeg prøve igjen!! mohaha.. har du et kult tips til meg som skikkelig nybyner på ab eller?? :D

 

mvh.. $mygel :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår