hermanzini Skrevet Januar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 Hermanzini: hvor har du fått tak i de modellene der? *sikle* Har prøvd å få tak i fiat abarth modellene i flere år, og fikk til slutt tak i noen eksemplarer på e-bay. Ser stadig vekk noen der enda men de er som regel ferdigbygget,hender også at det er noen nye i esken. Lanciaen fant jeg på modellhobby i oslo. Jeg kjørte tilfeldighvis forbi og så den i vinduet, vrei bilen opp på fortauet og handla den umiddelbart. Den kan også finnes fra tid til annen på e-bay. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mini Skrevet Januar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 hermanzini: Tøffe biler du har skaffa deg! Hva chassi sitter under karosseriet? Her er mine biler: kommer bildelinker senere pga server er nede:( Men kan se i avataren min, det er en av dem! Tamiya M-03:D Siter driftGP RCDCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanzini Skrevet Januar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 hermanzini: Tøffe biler du har skaffa deg! Hva chassi sitter under karosseriet? Her er mine biler: kommer bildelinker senere pga server er nede:( Men kan se i avataren min, det er en av dem! Tamiya M-03:D Det er m-02 chassi, med bakhjulsdrift på abarthèn. Lancia`n har TAO3R-S chassi, med firehjulstrekk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw325ix Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 En savage 46 Har ikke prøvd denne skikkelig ut enda.. fikk ikke tid til å lakke karroseriet før jeg måtte prøve :) [/img] Så et bilde av godbilen :) Som har hvert igjennom for mye.. Swift 1:8 buggy [/img] Siter 86 Bmw 325 iX (Turbo kanskje) - 02 Audi A4 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mean Machine Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Har en Kyosho Inferno MP 7,5 Kanai 2 Med OS motor og Futaba elektronikk. http://www.pyrabel.net/eksternt/upload/upload/Inferno.jpg http://www.pyrabel.net/eksternt/upload/upload/Kanai.jpg Har også noen andere biler, noen fly og et par båter. Men det er helikopter jeg driver aktivt med! http://www.pyrabel.net/eksternt/upload/upload/KrMattsson1.JPG Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 MR01 mini-z uten options enn så lenge... Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sin Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Nyebilen min! Første rc'en jeg har eid på maaangen år! Fulgte med vanlige og driftedekk til den! :D Siter '90 Golf 2 1.8 Sport '89 BMW 325i e30 [solgt] '86 BMW 325i e30 [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakanishu Skrevet Februar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 Utebilen: Protech Shaft 12 Min første bensinbil :) Har ikke fått kjørt så mye med den fordi jeg kjøpte den rett før vinteren, men skal si den gikk bra når jeg først fikk den igang. Innebilen: XMODS - Honda Civic 2000 Denne fikk jeg i posten i dag fra USA så kan ikke si noe spes om den ennå. Den ser veldig bra ut og har en veldig søt størrelse :P Skal ut og se om jeg finner noen batterier nå så jeg får testet den. edit: bilde som viser størrelsen litt bedre Siter - BMW E30 320iS '90 bane- og kosebil / BMW E39 520i '98 bruksbil x BMW E28 518i '85 x BMW E30 325i '89 x BMW E34 Alpina B10 '91 x BMW E30 320i '88 x BMW E34 520i '90 rakanishu - drifting away Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondie Skrevet Februar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2006 T-maxx Sladdebilen Siter MK3 2001 Ford Mondeo 2.0 - ex politibil Mk3 2002 Ford Mondeo 1,8 - bytta inn MK1 1994 Ford Mondeo 1,8 - solgt 2004 Chrysler Voyager 2,4 SE - firmabilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
940T Skrevet Februar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2006 Er en Protech med #18 motor, 1/10 skala. 4WD. Jævli aks i den ca 40 km/t i toppfart. 3 ccm og 1hk ved sinnsykt turtall... Levert original med tuned pipe. En stikk aksel framme og en bak er knekt så står å støver stakkaren.. Siter ´94 945: B230FT SOLGT ´95 850 : B5252S- SOLGT ´86 240 : B230A- SOLGT ´83 240 : B230A- SOLGT :( gobilen ´85 360 : B200K- SOLGT (SPIKER) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 Savage! Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mini Skrevet Februar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 Losi Mini-T med mamba brushless motor system. Alt er endret siden dette bildet ble tatt. Omgjort til carbon chassi og flere aludeler:) Tamiya M03. 1:10 On road elektrisk drift. Moro liten sak det også gitt. Siter driftGP RCDCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet Februar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 her er min rc bil,kjøpt for 30 minutter siden damndamn bilen er en fg monsterbeetle i 1:6,veier ca 14kg,og yter 3.9hk før trimming. den er stooor,her er et bilde sammen med en 1.5 liters brusflaske: Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonnis Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 Gratulerer! Jeg har FG jeg å.. En FG monster truck. Har tålt sinsykt mye! Er mye gøyere å kjøre enn de andre små bilene... eg vet, for eg har noen små biler og. 1:8 og 1:10.. De går jammen godt for å være så store.. Og er sinsykt fornøyd med at de går på 95 blyfri.. trenger ikke ha gløder å drit.. bare trekke i snoren! Har ikke fått kjørt så mye i det siste desverre..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 Gratulerer! Jeg har FG jeg å.. En FG monster truck. Har tålt sinsykt mye! Er mye gøyere å kjøre enn de andre små bilene... eg vet, for eg har noen små biler og. 1:8 og 1:10..De går jammen godt for å være så store.. Og er sinsykt fornøyd med at de går på 95 blyfri.. trenger ikke ha gløder å drit.. bare trekke i snoren! Har ikke fått kjørt så mye i det siste desverre..... kjører ikke så mye jeg heller,bare spinner :) skal kjøpe endel option deler,før sommeren kommer,skal kjøpe ståldrev,trimpotte,ny og bedre diff,og noen beskyttelses deksler. ser bare frem til sommeren nå :titties: Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg