Gå til innhold

Signal feil fra spyleveske tank?

Ranger emnet

Probe GT

Anbefalte innlegg

Hadde vært en ide, men tror nok ikke de vet noe om bilen min :well Bilen står på bukker for tiden, så da jeg har overhalt den siste kalippern bak så skal jeg rygge den ut igjen og sette den slik at jeg kommer til under innerskjermen. Er fort gjort:) Er det mulig og tømme denne slik som radiatoren, eller må jeg koble løs pumpe osv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok ikke det spiller noen rolle hvilken bil du har hvis du drar på merkeverkstedet. Mazda\Ford har vel neppe lagd den føleren unikt for din bil, og de har litteratur på samtlige biler som blir/har blitt tatt inn.

Og Probe er ikke en SÅ sjelden bil, kan ikke si jeg husker noe i signaturen din som sier hvilken årsmodell det er, men la meg gjette... 96 GT med 2.2 firer og 5-trinns manuell? Det ble tatt inn sinnsykt mange av dem, så hvorfor Ford verkstedet ikke skulle ha peil er helt utenfor min forstand. Ihvertfall når den deler chassi og de fleste vitale komponenter med to-tre andre biler!

Matpakketransport: 85 Volvo 740GL

Prosjekt: 78 Ford Fairmont 5.0 Ghia, 90 Mazda 626, 66 VW Type 1 Cal Look

Medeier: 74 Pontiac Catalina Safari Wagon

Har hatt: 90 Sierra STV, 86 Pug 505 GTI

740 hugges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er du litt på bærtur dessverre.

2Gen (93-97) 2.0 og 2.5 V6. Min bil er en 1Gen (89-92) 2.2tii -91 og du får denne i 2.0 og 3.0liter men de kommer ikke med IHI Turbo. 1Gen har bare blitt solgt i USA og Australia, og noen få andre land også.

Modellen du snakker om kommer ikke med 2.2liter engang.

F2T motoren er en sjelden ting i Norge, og den har annet kjølesystemet, den deler ikke noe likt innen kjølesystemet til vanlige forder/mazdaer her i Norge. Men det kan ikke være så stor forskjell på et slikt varsel system, tror dette er lett og fikse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, greit, så er det kanskje en uvanlkig bil/motorkombinasjon, men den deler nok sannsyneligvis de fleste komponenter under skallet med andre biler innen konsernet akkurat som den nyeste. Bør ikke være så vanskelig å finne ut av.

740 hugges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nappe ut pæra til lampa er jo det enkleste da... Eller bare rett og slett skaffe en ny føler, det er jo sannsyneligvis den det er noe galt med. Selvsagt forutsatt at dem ikke skal ha gull og et par grønne skoger for den da.

Er veldig lite annet det kan være. Hvis du ikke har noen skumle el. monster på lur da.

Pleier ikke å være noe videre feil på Mazda, så jeg skulle tro feilen er enkel.

740 hugges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider