Gå til innhold

Kjøpt meg A4 :)

Ranger emnet

Velibra

Anbefalte innlegg

• Svar 73
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

wooooowww..

xtremt feet bil..

dette bildet har jeg hatt ligende på pcen i evigheter (et par år)

Espen-Rieger-RS4.jpg

men har aldri funnet noe mer av den bilen.

er ikke tekst på det bildet mitt..

Velibra, send meg en PM når du selger denne!

jeg kjøper den på dagen!!!

btw, det er lærdalstunnelen!

i lærdal..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fordi den andre sprakk i tusen biter? en bil er til for å brukes mann.... heh..

tror ikke du må vedde så meget :) han var faktisk meget nøye med bilen, var det en liten skade så ble det lakkert, samt at den ble fint behandlet med henhold til service og interiør... det ble forresten ikke forandret noe innvendig på den....

Billakkerer og oppretter.

For mange doninger til å ramse de opp her.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

janei,er en GULL bil:)

hekken skall eg bytte ja...til slik som var der før...dama kjørte ombord i ei ferge utten og tenke sej om...å da var den hekken åver..hehe.men bilen får seg litt "sminke" nå før sommeren,skall ha på 19"rs felger,senke den litt mer,ny front med catkiller,ny hekk ja,nytt neonlys kit under,brente ruter,nytt anlegg med 2x12 wild beast,bi xenon,og klar glass lykter fremme,og muligens navigasjon og tv tuner=)

02 Vw Golf TDI4-Motion

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg ser det på bildene at han har ein an hekk på bilen. Mye styggere hekk. Hvorfor har han sett på den a?

Physj... Angrer på at eg selte den, vedder penger på at den var 100% bedre da eg solgte den enn den er nå..

Jaja, trist men sånn sjer..

Mvh

Espen Haga

Har sett golfen din en del på voss da, hørte du måtte bytte motor og greier?

Svært pen bil, mye penere en audien etter min mening:)

Men skjønner ikke at du tør og la golfen rulle rundt på voss nå vinterstid med breie sommerhjul:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider