Espen Haga Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Mvh Espen Haga Siter 99 Golf Mk4 1,8t + Nos http://www.espenhaga.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Denne bilen er FIN!!! Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Velibra Skrevet Januar 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH...Hæææææærli! må sei eg blir litt stolt!:) ja behandler den som gull!! Siter 02 Vw Golf TDI4-Motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rampi Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 er ikke det den kjerra med 211hk? =P husker jeg ikke feil så jeg den på finn.no btw, den tunnelen der ! noe kjent med den. hvor ligger den? Siter - Audi a6 1.8 t 2002 - Golf III 1.6GL 96 - Solgt - Toyota Corolla 88 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_buzz_ Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 wooooowww.. xtremt feet bil.. dette bildet har jeg hatt ligende på pcen i evigheter (et par år) men har aldri funnet noe mer av den bilen. er ikke tekst på det bildet mitt.. Velibra, send meg en PM når du selger denne! jeg kjøper den på dagen!!! btw, det er lærdalstunnelen! i lærdal.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gravstein Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 btw, det er lærdalstunnelen! i lærdal.. Japp ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wizzy Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 knust var den ikke, men han hadde kjørt av bakfanger samt fått en smell i sida, den er jo retta etter det...... Siter Billakkerer og oppretter. For mange doninger til å ramse de opp her.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Haga Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Eg ser det på bildene at han har ein an hekk på bilen. Mye styggere hekk. Hvorfor har han sett på den a? Physj... Angrer på at eg selte den, vedder penger på at den var 100% bedre da eg solgte den enn den er nå.. Jaja, trist men sånn sjer.. Mvh Espen Haga Siter 99 Golf Mk4 1,8t + Nos http://www.espenhaga.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wizzy Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 fordi den andre sprakk i tusen biter? en bil er til for å brukes mann.... heh.. tror ikke du må vedde så meget :) han var faktisk meget nøye med bilen, var det en liten skade så ble det lakkert, samt at den ble fint behandlet med henhold til service og interiør... det ble forresten ikke forandret noe innvendig på den.... Siter Billakkerer og oppretter. For mange doninger til å ramse de opp her.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Velibra Skrevet Januar 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 janei,er en GULL bil:) hekken skall eg bytte ja...til slik som var der før...dama kjørte ombord i ei ferge utten og tenke sej om...å da var den hekken åver..hehe.men bilen får seg litt "sminke" nå før sommeren,skall ha på 19"rs felger,senke den litt mer,ny front med catkiller,ny hekk ja,nytt neonlys kit under,brente ruter,nytt anlegg med 2x12 wild beast,bi xenon,og klar glass lykter fremme,og muligens navigasjon og tv tuner=) Siter 02 Vw Golf TDI4-Motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Velibra Skrevet Januar 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 her er ett bilde av den slik den står idag :usa: Siter 02 Vw Golf TDI4-Motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet Januar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 Den bilen er skikkelig fin assa... :w00t Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Januar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 Eg ser det på bildene at han har ein an hekk på bilen. Mye styggere hekk. Hvorfor har han sett på den a?Physj... Angrer på at eg selte den, vedder penger på at den var 100% bedre da eg solgte den enn den er nå.. Jaja, trist men sånn sjer.. Mvh Espen Haga Har sett golfen din en del på voss da, hørte du måtte bytte motor og greier? Svært pen bil, mye penere en audien etter min mening:) Men skjønner ikke at du tør og la golfen rulle rundt på voss nå vinterstid med breie sommerhjul:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Haga Skrevet Januar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 Blir O.T å prate om min bil i tråden hans da :) Har kjøpt ny motor å skiftet all trimm.. Bruker den bare når det går ann å kjøre på sommerhjul.. ;) Att å fram til amfi sentere.. kjøre dama på jobb vet du ;) Siter 99 Golf Mk4 1,8t + Nos http://www.espenhaga.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Januar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 btw, det er lærdalstunnelen!i lærdal.. Faen det har jeg lurt på DØDSLENGE.... Endelig er gåten løst! Najs bil forresten... A4 er knall :-) Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg