Gå til innhold

Texascom - Volvo S40 - Red Edition

Ranger emnet

Volvo240R

Anbefalte innlegg

• Svar 251
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Her er de!! Ny konto løste problemet ;)

Før jeg begynner med slipingen...

DSC02775.jpg

Etter en god runde med negerkusa og sparkelspaden ser det slik ut:

DSC02776.jpg

DSC02777.jpg

DSC02778.jpg

Merskert og klart til grunning / lakkering, selve drømmejobben..

DSC02779.jpg

Og til slutt ble jeg ikke fornøyd denne gangen..

DSC02783.jpg

DSC02786.jpg

Hovedgrunnen til reperasjonen var at det ikke skulle bli større og mer rust der bakskjermen var angrepet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei texacom:) har sett på dette prosjekte noen ganger nå:P den begynner å bli sprek nå:D en ting, har skjønt det sånn att du ikke er bilakerer:S? stemmer det? syntes du kan faget ditt:thumb

og tusen takk for stemmen din på gatebil:)

mvh

Joachim

http://www.turbo-kid.com

'94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM

'93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM

'93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt-

'82 Toyota StarletR.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei texacom:) har sett på dette prosjekte noen ganger nå:P den begynner å bli sprek nå:D en ting, har skjønt det sånn att du ikke er bilakerer:S? stemmer det? syntes du kan faget ditt:thumb

og tusen takk for stemmen din på gatebil:)

mvh

Joachim

Heisann :D

Takker! Bilen blir gradvis bedre, funderer på å leie en lakkboks til sommeren og lakkere hele greia. Men får først se an skills'n.

Er ikke noe billakkerer, bare fant ut at jeg skulle kjøpe meg ei billigsprøyte for å lakkere litt, så utartet det seg som alt mulig annet - kjøpte meg ordentlig utstyr! Så da er man i gang, og noen sniff av thinneren så blir man jo hektet av den også ;)

Må jo stemme på det beste!! Og din er virkelig bra! Må bli den fargen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :D

Takker! Bilen blir gradvis bedre, funderer på å leie en lakkboks til sommeren og lakkere hele greia. Men får først se an skills'n.

Er ikke noe billakkerer, bare fant ut at jeg skulle kjøpe meg ei billigsprøyte for å lakkere litt, så utartet det seg som alt mulig annet - kjøpte meg ordentlig utstyr! Så da er man i gang, og noen sniff av thinneren så blir man jo hektet av den også ;)

Må jo stemme på det beste!! Og din er virkelig bra! Må bli den fargen!

hehe, samme som en kompis av meg det:)

Kjøpte seg lakk utstyr bare for å lakke hjelmen sin, når han han lakke hjelmen til de fleste som kjører gokart i norge, sin egen bil og hjelmen til Henning Solberg:D

kan jo vise deg hjelmen min som han lakkerte:) (er ikke meninga å gå helt OT)

smallfrontskjev.jpg

smallrear.jpg

smallside.jpg

smalltop.jpg

mvh

Joachim

http://www.turbo-kid.com

'94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM

'93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM

'93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt-

'82 Toyota StarletR.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, samme som en kompis av meg det:)

Kjøpte seg lakk utstyr bare for å lakke hjelmen sin, når han han lakke hjelmen til de fleste som kjører gokart i norge, sin egen bil og hjelmen til Henning Solberg:D

kan jo vise deg hjelmen min som han lakkerte:) (er ikke meninga å gå helt OT)

smallfrontskjev.jpg

smallrear.jpg

smallside.jpg

smalltop.jpg

mvh

Joachim

sorry for ot texacom: han der kjører jeg gokart sammen med..;) joacim wagard el no?

85 Audi Coupe Quattro banebil

72 volvo 142 Drifting Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider