Blueboy Skrevet Mai 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2003 Originally posted by Kid-A Har hele tida skjønt hva kpkp mente, prøvde bare å foreslå noe annet... Heldigvis har folk forskjellig smak;) Det viktigste er jo at en selv blir fornøyd! in.pro. har også denne mørke varianten. Produsenten er nok samme underleverandør som leverer til FK Automotive eg trur slike lexus lykter ikkje tar seg serlig ut på polo...det er nå min meining då men...kvar sin meining:) Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kpkp Skrevet Mai 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2003 åssen baklykter har duda blueboy? Siter polo fever! solgt: http://www.cardomain.com/id/pologirl solgt: http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=11258 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blueboy Skrevet Mai 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2003 Originally posted by kpkp åssen baklykter har duda blueboy? blå hella-lykter.... Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Mai 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2003 Personlig synes jeg "lexus style" lampene er fæle.... Enkelt og "cleant" blir det heller ikke.... men hver sin smak.... her er ihvertfall mine baklamper edit:ryggelys er for pyser :D Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Mai 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2003 Har du fått fixa passformen nitewlkr? Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Mai 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2003 Ikkeno på trykk i Banzai hittil, men det kommer! Er svaksynt vøttø... Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Mai 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2003 Originally posted by Kid-A Har du fått fixa passformen nitewlkr? Ikke fått gjort det enda... men fått gode tips på hva som må til.. Tar det i forbindelse med påsetting av clean bakluke tenker jeg... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Mai 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2003 Har vært i Bilsport før... Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Mai 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2003 Foreløpig har jeg solgt Honda NSX'en som var i Bilsport før jul Nesten umulig å si hva som er kriteriene, det må være noe som er interessant nok til at de fleste leserne vil lese om det. Utseendet teller nok mer enn teknikk, ettersom bildekvalitet er viktigere enn tekst. Blir veldig off topic det her, du kan jo evt. maile meg... Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Mai 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2003 :D Pettersen Autoimport solgte faktisk nylig den nevnte NSX'en. Tror prisen var kr 550,000,- Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet Juni 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2003 Hvite Hella LED baklykter får du til 6N. Jeg kjøpte mine hos Auto Teile i Bergen for 1700Kr, noen billigere?? tror de egentlig er for 6N2 men de passer så og si helt fint, det blir en liten kant inn mot bagasje lokket, men det er minimalt. se her: Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheFANATIC Skrevet Juni 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2003 Originally posted by esone Det er ikke dem som kpkp mener..men disse!! Og de tror jeg ikke har kommet til norge ennå.. WORST TAILLIGHTS EVER! Siter 1989 Corrado G60 1988 Golf 2 VR6 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg