Gå til innhold

Lambo-dører til 740'n

Ranger emnet

Olaman

Anbefalte innlegg

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Greit, jeg spurte ikke om meningene deres, jeg spurte etter fakta.

HVor faen får jeg tak i dører??

Rolig da mann...

Fakta om lambodører finner du ikke på volvo-forumet, ihvertfall ikke her...

Å få tak i lambo dører til 740 skal godt la seg gjøre (HELDIGVIS!!)... men, hvis du er fast bestemt på å smekke på det på 740`n, så tviler j på at du finner noe om det her... Har verken hørt eller sett en 740 med lambo dører, og j trur mange av oss neppe vil forestille oss det heller...

Du får ta i bruk google, og se hva du finner... det nærmeste du kommer er helt sikkert en eller annen gal svenske som har bygd om en gammal 242 med lambodører, riller foran lyktene og noe helsikes brede orginale stålfelger... men det var sikkert noe som ble gjort på 80 tallet, da de ikke visste bedre...

Lykke til, det tror j du kan trenge!

745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel..

det kan være ufattelig praktisk!

spesieltl om du har en 2-dørs bil og du parkerer i sentrum..

av og til er det nesten umulig å komme seg inn og ut av bilen, pga. folk parkerer over stripene.

Will allow you to open your doors both vertically and horizontally. Unique patented design

det er jo nice da.. du kan åpne de vanlig og som lambo!

lukeparkering, jippi!

edit: Sale Price: $1250.00

hehe.. koster peng :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville aldri ha satt dei på min 4 dørs sedan... Men når ein spør om hjelp til og finne det so fant eg det... Var det første resultatet på google.no

Eg veit ikkje noko om kvalitet eller noko. Bryr meg ikkje, fordi eg ikkje skal ha det.

NB! Litt tid og Google so kan an sikkert finne noko som er betre... Men regner med at prisen følger med opp... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 11 months later...