Gå til innhold

Spm ang. Volvo R felger og dekk

Ranger emnet

AlpejoHn

Anbefalte innlegg

Jepp...dei sa at det var muligeit for det! men vi skulle til orebro uansett...og eskilstuna var ikkje langt i frå orebro so...ikkje med svenske veia ivertfall...

Vi hadde veldig artig episode med tollen:p

aldri sett so monge i aksjon før:P trudde dei hadde gjort tidenes største narko beslag:P

Vi drog rundt på en Leige hengar ifrå statoil...med overbygg osv...Stappfull i volvo deler osv... vi hadde blant anna kjøpt ei 164 og demontert den...

Vi leitte etter plass og sove for natta...so etter litt leiting i Charlottenberg so parkerte vi hengaren i en skog:p og kjørte over grensa...og var alltid noken folk som fulge etter oss...so vi blei stoppa tilslutt...Aldri sett so skuffa folk når dei fikk sjå kva som var oppi hengaren:p

1997 Volvo 960 T6R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøper vell på Svenskagummihuset....

Eg og Kompis av meg var der i sommer og kjøpte Super DTM felger og kompisen kjøpte sej replica av R-felgane til 940en sin

Rimlig fornøgd! Aldri opplevdt so bra service i Norge...Merka sinnsjukt forsjell på Norge og sverige...:p var vell pengane som motiverte dei da men:P

Koster 500 kroner for 2 stk spacere til volvo der...25 mm trur ej

Skal man ha seg R-felger må jo man ha ekte sort, ikke no fake! :aug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja;=) Her i Harstad på volvo så skulle de ha 40k for R-felgene med 235/40 pirelli p-zero dekk.

Jeg smorte meg med tolvmodighet og kom i kontakt med en i sverige som skulle selge, slo til, betalte, dro til grensen og hentet dem, monterte spacers, slo ut den kanten på innerskjermen, skrudde på felgene, tok av skvettlappene bake, og kjørte rolig gjennom tollen:)

Tolleren sto å lyste med lommelykt på bilen, hehe var bra shaky da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kansje fordi jeg sto ca 600meter unna tollstasjonen på en parkeringsplass og skiftet til R-felgene, redd for at tollerne skulle få snusen i det + at jeg måtte jo kjøre gjennom tollen for å komme meg over på norsk side og hjemover;)

hehe, felgene var skinnende blanke, var nypolerte, så så liksom ikke ut som noe vanlig 240...

Lenke til kommentar
Del på andre sider