Gå til innhold

ledningsnett ø.k

Ranger emnet

m@ts

Anbefalte innlegg

Hei er det noen som har komplett ledningsnett inne i bilen til en F motor

det må være fra 89 eller nyere noen som har? jeg trenger nå..

Jeg har ledningsnettet fra motoren og inn i bilen + hjernene men mangler resten altså det som er inne i bilen..

MVH Mats

Volvo 940 Lt 96 mod

Opel Ascona b 77mod

Volvo 240 87mod

VW Caddy 86mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo for det gamle lednings nette er det bare rot med og jeg finner ikke ut hvordan jeg skal koble samen det gamle og nye lednings nettet er en kontakt jeg ikke har på det gamle som er på det nye. det er denne kontakta.

lem.jpg

så da har jeg alle de ledningene som kommer ut av den kontakta skal kobles i hop med det gamle og det er ikke så lett når jeg ikke finner ut hvordan jeg skal koble det i sammen har koblingskjemar og alt men den kontakta er ikke med på hverken innsprut elle tenings koblingsskjema.

Volvo 940 Lt 96 mod

Opel Ascona b 77mod

Volvo 240 87mod

VW Caddy 86mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så da har jeg alle de ledningene som kommer ut av den kontakta skal kobles i hop med det gamle og det er ikke så lett når jeg ikke finner ut hvordan jeg skal koble det i sammen har koblingskjemar og alt men den kontakta er ikke med på hverken innsprut elle tenings koblingsskjema.

Hva skal du med kontakter og nytt ledningsnett, når du sitter med skjemaer? Da er det jo bare å finne riktige ledninger, og koble de sammen. Har du litt mindre enn 10 tommeltotter midt i handa, så klarer du det.

Glenn

Lenke til kommentar
Del på andre sider