m0lidir Skrevet Desember 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 for dere som følger med på initial d.. julepresang, ferdig teksting av de nye episodene !!!! ep. 21 torrent ep. 22 torrent Siter Mitt Prosjekt: - Mercedes 190e w201 90" "You should never underestimate the predictability of stupidity!" Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
70c Skrevet Desember 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 Sankyo! Jeg mangler riktignok ep. 19 og 20, samt at alle episodene jeg har er fra L-E&IDE, så det spørs om jeg kan besudle den fine rekken. Tvangstanker, I know... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lidir Skrevet Desember 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 joda, men har allerede fulgt mangaen så er ikke så nytt dette, men genialt.. liten genial spoiler "r34 vs fd.. drift vs drift hehe.. små sprøtt med en r34 i full drift, men er jo anime seff" Siter Mitt Prosjekt: - Mercedes 190e w201 90" "You should never underestimate the predictability of stupidity!" Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg