Primera SI Skrevet Desember 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 Har ein frontfanger eg bygger om... den er snart klar til lakkering, men den har vert lakket med vanlig spraybox ein gang tidlegere... må den da pusses heilt ned før grunning og lakkering eller holler det med matting nå og? vill jo ikkje at det skal koke... er eit lakkverksted som lakkerer, men tenkte eg kunne høre her før eg spør der... Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Type R Skrevet Desember 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 Hei du! Mest sansynelig må du slipe bort alt igjen,det er noen spraybokstyper som tåler billakk. Det går evt. og legge på en vannbasert grunning for å isolere underlaget,dette vet de på lakkverkstedet! hilsen billakkerer :titties: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera SI Skrevet Desember 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 Takk du! er begynnt nedpussingen... så eg rekner med det blir gjort! Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet Desember 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 Du kan også vaske bort spraylakken med tynner. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera SI Skrevet Desember 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 Du kan også vaske bort spraylakken med tynner. det kan jo ver eit lettere alternativ... og pusse matte etterpå... tror eg prøver det! Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg