Gå til innhold

Prosjekter ruler!

Ranger emnet

eiriksmil

Anbefalte innlegg

Til alle som har et vrak, en bredda japse, en senka tysker, en classic brite, eller en stor Am-car i garasjen, rett og slett alle som har et prosjekt på gang... I fars garasje, på tunet, på låven, i fellesgarasjen, rett og slett over alt...

Det er så drit tøft å følge med på prosjektene dere legger opp her. De bilene som nå er vrak, kommer kanskje seilende opp på GateBil treff i 2007, eller kanskje jeg ser dem på veien i 2008? Tøft er det iallfall, at så mange trosser kulde, drittvær, møkk, og annen dritt, problemer og kollisjoner, rust og motorhavarier så bra! Ikke alle har så troen på gamle vrak som det dere har.

Takk til mods og admins også, som lar oss bruke dyrebar bandwith på våre tomsete prosjekter. ;)

Takk til alle som har et prosjekt her på BF. Skåål!

(Julestemningen gjør noe med folk, ja!)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prosjekttråder er spennende lesning. Thumbs up til alle som er bilintereserte og deler interessen med oss andre, deler erfaringer og tips. Keep up the good work :D

Håper jeg snart kan lage en prosjekttråd jeg også. Gleder meg som en helt til å skru å mekke :)

"Camry Turbo"

Why try to fit in when you where born to stand out?

Sandnes & Stavanger Gatebilklubb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow .. imponert over denne tråden .. hva faen handler den om?

om en post**** som syns at prosjekter ruler, og håper dette blir en lang tråd med "enig" *ti tegn* ?

edit: man skjønner at det er mange småbarn på forumet når man blir sensurert for "stygge ord" ;)

;)

mvh oddi

Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker prosjekter. Men hater da ting går ikke slik man vil.

For Vectraen, så startet jeg også en prosjekttråd som gikk duken grunnet de som byttet motor for meg. Da disse gutta skulle slepe bilen bort, tok de det ikke akkurat med ro. Mest sannsynlig havarert girkasse (automat). Ga så og si hele greia opp. Men har planer da det blir varmere i været for den, om den da ikke selges før. Golfen skal jeg levere tilbake til min kjære mor som jeg så og si tok fra hun for 5 år siden. Så med den er det ikke noe poeng å fortsette med. Så er det Mazdaen da, den SKAL freshes opp. Morsomme biler som har blitt "glemt" føler jeg.

Chrysler Stratus 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår