Einar Skrevet Desember 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 http://www.eiker.com/Default.asp?CatID=1298&SubM=&SubCur=1298 Lurer på det överste senkesettet der, var jo billig og har go erfaring med merket fra 3.0, men er det ett senkesett eller bare fjärer, skal jeg först bytte fjärer bytter jeg nok dempere og, til gass. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Desember 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 det er bare fjører i dette settet... Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Desember 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 var det jeg trudde, blir litt feil å kalle det senkesett da synes jeg. Noen som vet om godkjent 60 mm til Granada mk. II s2 2.8? Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snow4Fun Skrevet Desember 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2005 var det jeg trudde, blir litt feil å kalle det senkesett da synes jeg.Noen som vet om godkjent 60 mm til Granada mk. II s2 2.8? Spør på http://www.consulgranada.net ;) dem har vell litt mere peiling på granada enn de fleste her :P Siter 88 Honda Prelude 2.0L 16V doch 150hk 96 Audi A4 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Desember 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2005 Henger der og så.... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg