Gå til innhold

Liten tur i Mazta'n (Bilder)

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Jeg tok "Rusta'n" til Mor mi en liten tur på butikken i dag, så kjørte jeg over en knøtt liten kant i veien hvor de hadde lappet sammen veien, så smalt det til noe jævlig, så så jeg en stoooooooor røyk sky i baksetet. :)

rusta1.jpg

Den bra siden

rusta2.jpg

Nei, bakken heller ikke

rusta3.jpg

Enkel og billig senking + Aircondition

rusta4.jpg

rusta5.jpg

Får vel legge til at Mor mi sier hu har hørt mange rare lyder "der nede" i det siste, og at bilen skulle på høgger'n snart uansett :)

Måtte bare legge ut noen bilder, syns det var litt komisk.

Lo så tårene trillet på veien hjem hver gang jeg snudde meg

FORZA MOTORSPORT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Unknown

Får vel legge til at Mor mi sier hu har hørt mange rare lyder "der nede" i det siste, og at bilen skulle på høgger'n snart uansett :)

Fy faen, håper du ga henne huden full!!!!!!

Typisk folk å kjøre rundt med ulyder. Tenk om det hadde skjedd noe i 100sona. Kunne plutselig vært litt kjedelig resultat :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ElectronicMix

Typisk eksempel på hva en EU-kontroll er verdt.

Skulle bytte dempere på en 626 85 modell for at par år siden og når vi fikk av demperen var ca 3/4 av tårnet sprekt.....

Eu-godkjent 3 måneder tidligere... :D

Det sier bare hvor fort mazdaer ruster... ikke om Eu -kontrollen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De EU-kontrollene jeg har vært på har de ALDRI sjekka dempertårnene bak.... så det er ikke umulig at det triller noen sånne dempertårn rundt omkring..... og det er mange biler som får denne "sykdommen"...

83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport

83 80 Turbo Quattro

86 80 Quattro GTE

"There is no replacement for turbocharged displacement"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ElectronicMix

Typisk eksempel på hva en EU-kontroll er verdt.

Skulle bytte dempere på en 626 85 modell for at par år siden og når vi fikk av demperen var ca 3/4 av tårnet sprekt.....

Eu-godkjent 3 måneder tidligere... :D

Har en 86 modell 626 delebil. Akkurat samma problemet.

Men denna ble faktisk stoppa i EU-kontrollen.

Derfor den ble solgt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider