lars-frr Skrevet Desember 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 Fikk Sparco Sprint bøttestoler og alt av understell for å montere den inni golfen til jul. Men jeg skjønner ikke så mye av det understells tilbehøret. Understellet er tilpasset golf 2 så skal være plug and play fikk også med noen braktetter, slik at det skal være enkelt å inst setene.. Men det følger jo ikke med bruksanvisning, og det er jeg helt avhengig av hehe.. Noen som har noen tips evt bilder, bruksanvinsing de kunne hjulpet meg med ? Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Desember 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 prøve og feile? har du noen bilder av detta greiene eller? Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Desember 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 Det er det jeg ikke har ;( Kameraet mitt ble ødelagt etter forrige helg på byen.. Men er vel noen her som har gjort detta.. Kaldblod dette ser ut som du kanskje må komme å hjelpe meg gitt hehe Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet Desember 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 Mine OMP bøttestoler må det sveises fester til... Hadde nok hjulpet å sett bilder av dette ja... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Desember 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 for å montere sprint stoler i golf trenger man kun det som følger med.. ingen sveising nødvendig.. men så er spørsmålet.. har du fått med glideunderstell eller uten? uansett.. det som skal sitte fast i bilen av understellet er jo bare to "stenger" den ene har en tapp som passer i den tapp som stikker opp fra gulvet mitt mellom skinnene setet normalt sitter i.. den bare stanga skal bare sklis inn i eksisterende spor og skrus fast. så skrus glideunderstellet fast i disse skinne.. og stolen fast på dem igjen.. men kan være lurt å montere alt på stolen først.. så montere fast i bil. vanskelig å forklare.. enkelt å montere.. desverre Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Desember 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 Takk Helios.. Ivrig som jeg er så har jeg så vidt prøvd å montere delene på stolene først, føler også at det er lettere. Det var pappa som kjøpte det, jeg har vel ikke glide understell så vidt jeg har forstått. Dvs jeg må stramme det slik at det ikke sklir frem og tilbake. Var ihvertfall det pappa sa , correct me if am wrong.. Er satans keen på å få montert dette imorgen ;) hehe Skal prøve å få tatt noen bilder Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Desember 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 Drevet å sett litt på det nå.. Jeg kan si det er 6 "Stenger" da. 2 av de er lengere en de to andre , men ikke like. De 4 andre kan vi dele inn i 2 par, dvs like. Har også 2 slags braketter eller noe, er ihverftfall veldig små. Skal de lange stenge festes som grunn i stolen eller er disse et mellom punkt ?? Dette ble gresk hehe, men prøv ihvertfall heh.. Skal ha de på imorgen :) Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Desember 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 Grattis da larsern! :) Nå MÅÅÅÅ du jo bare få deg skikkelige seler. ;) Fikk masse verktøy, jeg, så nå er det bare å begynne å skru. Stakkars golfer. :P Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Desember 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 Har fått tatt noen bilder nå.. Der har dere bilder, nå får dere lage en bruksanvisning ;) Men jeg tror jeg mangler deler.. Mangler ihvertfall et par skruer, regner ikke med at det kun skal være 3 skruer til understellet, 4 er mer logisk Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Desember 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 Er det en parkeringsbot du har liggende der? :P Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Desember 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 Ja,, 1 av 3 på 2 uker hehe Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Desember 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 det mangler ALLTID skruer i setta fra sparco.. er tross alt Italienskprodusert det her.. men monteringsanvisning skulle det egentlig ha vært med.. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Desember 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 MOMO stoler da, er det lett og montere de? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Desember 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 Men Helios, det understellet jeg fikk, er det gilde understell ? Hva skal evt festes hvor ? Fulgte med en slagsbruks anvisning, men var et dårlig bildet med teks som var på italiensk. Skjønte ikke så mye av den Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet Desember 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 Der har dere bilder, nå får dere lage en bruksanvisning ;) Vel, er ikkje enkelt når man ikkje har delene å en bil og prøve seg fram på, men for meg ser det ut som om det er flere muligheter som du rett og slett bare må prøve ut. Ok; om du tar den første fra venstre på dette bildet, passer den inn i "gliderene" til orginalstolen? Om den gjør det vil jeg også tro at disse små "trekantede" brakettene skal festes i denne, med det ene hullet i et av de to hullene på den lange "stolpen" Neste fra venstre, den med et hull på en liten "utstikker" ser for meg ut som om den skal festes med det ene hullet i låsepinnen til orginalstolen. Så skal festene til stolene, de som du har to like av med hull som går oppover på hver ende, festes i andre stang fra venstre på bildet, og de to brakettene. Mulig jeg har bare prater tull nå, eller du ikke forstår hva jeg mener, men får håpe noe var til hjelp!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg