Gå til innhold

Sparco stol yes, men hvordan ?

Ranger emnet


lars-frr

Anbefalte innlegg

Fikk Sparco Sprint bøttestoler og alt av understell for å montere den inni golfen til jul. Men jeg skjønner ikke så mye av det understells tilbehøret. Understellet er tilpasset golf 2 så skal være plug and play fikk også med noen braktetter, slik at det skal være enkelt å inst setene.. Men det følger jo ikke med bruksanvisning, og det er jeg helt avhengig av hehe.. Noen som har noen tips evt bilder, bruksanvinsing de kunne hjulpet meg med ?

89 Golf 2 - lowrider Solgt

86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP

86 Golf 2 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for å montere sprint stoler i golf trenger man kun det som følger med.. ingen sveising nødvendig.. men så er spørsmålet.. har du fått med glideunderstell eller uten? uansett.. det som skal sitte fast i bilen av understellet er jo bare to "stenger" den ene har en tapp som passer i den tapp som stikker opp fra gulvet mitt mellom skinnene setet normalt sitter i.. den bare stanga skal bare sklis inn i eksisterende spor og skrus fast. så skrus glideunderstellet fast i disse skinne.. og stolen fast på dem igjen.. men kan være lurt å montere alt på stolen først.. så montere fast i bil.

vanskelig å forklare.. enkelt å montere.. desverre

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Helios.. Ivrig som jeg er så har jeg så vidt prøvd å montere delene på stolene først, føler også at det er lettere. Det var pappa som kjøpte det, jeg har vel ikke glide understell så vidt jeg har forstått. Dvs jeg må stramme det slik at det ikke sklir frem og tilbake. Var ihvertfall det pappa sa , correct me if am wrong.. Er satans keen på å få montert dette imorgen ;) hehe Skal prøve å få tatt noen bilder

89 Golf 2 - lowrider Solgt

86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP

86 Golf 2 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drevet å sett litt på det nå.. Jeg kan si det er 6 "Stenger" da. 2 av de er lengere en de to andre , men ikke like. De 4 andre kan vi dele inn i 2 par, dvs like. Har også 2 slags braketter eller noe, er ihverftfall veldig små. Skal de lange stenge festes som grunn i stolen eller er disse et mellom punkt ??

 

Dette ble gresk hehe, men prøv ihvertfall heh.. Skal ha de på imorgen :)

89 Golf 2 - lowrider Solgt

86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP

86 Golf 2 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått tatt noen bilder nå..

 

CIMG5421Medium.jpg

CIMG5422Medium.jpg

CIMG5420Medium.jpg

CIMG5419Medium.jpgCIMG5417Medium.jpg

CIMG5418Medium.jpg

 

Der har dere bilder, nå får dere lage en bruksanvisning ;)

 

Men jeg tror jeg mangler deler.. Mangler ihvertfall et par skruer, regner ikke med at det kun skal være 3 skruer til understellet, 4 er mer logisk

89 Golf 2 - lowrider Solgt

86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP

86 Golf 2 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CIMG5418Medium.jpg

 

Der har dere bilder, nå får dere lage en bruksanvisning ;)

 

Vel, er ikkje enkelt når man ikkje har delene å en bil og prøve seg fram på, men for meg ser det ut som om det er flere muligheter som du rett og slett bare må prøve ut.

 

Ok; om du tar den første fra venstre på dette bildet, passer den inn i "gliderene" til orginalstolen?

Om den gjør det vil jeg også tro at disse små "trekantede" brakettene skal festes i denne, med det ene hullet i et av de to hullene på den lange "stolpen"

 

Neste fra venstre, den med et hull på en liten "utstikker" ser for meg ut som om den skal festes med det ene hullet i låsepinnen til orginalstolen. Så skal festene til stolene, de som du har to like av med hull som går oppover på hver ende, festes i andre stang fra venstre på bildet, og de to brakettene.

 

Mulig jeg har bare prater tull nå, eller du ikke forstår hva jeg mener, men får håpe noe var til hjelp!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår