OPELTURB0 Skrevet Desember 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 Hei. Vet at noen rundt om i landet har boltet sammen lammelene i fordelingskassen og fått like nm på bakhjulene som på forhjulene. Dette er noe jeg gjerne skulle vist litt mere om... Er det noen her som har gjort dette eller har en "oppskrift" på hvordan dette gjøres? Har kassen liggende her foran meg og kan ikke skjønne hva det er som blir brukt for og holde dem sammen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stein t Skrevet Desember 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 kontakte protrim (magnus kvamme) :spider Siter opel zafira opc 2007 opel vectra stv 20 DTH 1997 opel calibra 20 i 16v 1991 http://www.calibra.no/showcase.aspx?id=533 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Desember 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2005 Tenker du på lamellene inni viskosekoblinga? Kan nesten garantere deg at om du låser disse 100% så tar noen av de andre drevene i fordelingskassen kvelden. Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rioi Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 men jeg syns likevel du skal prøve og fortelle oss om hvordan det gikk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OPELTURB0 Skrevet Januar 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 Og kontakte protrim på dette er egentlig uaktuelt... Må se om jeg finner ut litt mere informasjon ang dette før jeg begir meg ut på det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 ikke noe problem i seg selv og stumme visko'n så det overfører konstant bakover. poenget er at da er det ingen steder det kan slire, og siden drevene i fordelingskassa ikke tåler denne påkjenningen kommer de mest sannsynlig til og ryke. hva er du egentlig ute etter? går ann og modifisere visko'n så den overfører ganske mye nM uten og låse den helt. Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OPELTURB0 Skrevet Januar 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 Er i hovedsak ute etter 50/50 utveksling, konstant. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelrwd Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 du kan vel prøve å shimse lamellene litt.. vil det funke eller? (har ikkje peiling på hvordan kassen virker, bare så det er sagt) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 http://www.blocket.se/view/6503625.htm?caller=ggl_s&l=0&c=1&city=0 Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OPELTURB0 Skrevet Januar 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 http://www.blocket.se/view/6503625.htm?caller=ggl_s&l=0&c=1&city=0 Takk! =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg