Gå til innhold

Dyrt/vanskelig å bygge om fra forgasser til innsprut?

Ranger emnet

Bjune

Anbefalte innlegg

du trenge no sjølve innsprøytninga(innsug, der e dyse, spjeld, tomgangsregulator å vakumklokker å sånt), so vekje ej om en må ha elektronisk tending?? innsprøytningsbensintank(tank me pumpe) ledingsnett med hjerne(viss d e eletrisk innsprut) å forsjellig anna småtteri.. e nok ikkje mykje dyrt om du kjøpe brokt me høggar eller privat persona. ekje sikker på pris sånn i farta. d vanskligaste me ombygginga e vell ledningsnette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hiv ut gassern og kjøp en komplett delebil med innsprut...

dersom du skal bare kjøpe "løse" deler så trenger du

innsprutdelen

ledningsnett m/evt hjerne

tankarmatur *med "fore" pumpe*

returslange

bensin pumpe under bilen

kobling til røret så du får koblet på filteret *tilførselen*

+ evt andre stasj

jeg fikk ta ut motoren *B23e* fra en delebil og tok da alt jeg trengte

motor

hoved Pumpe

girkasse *m46-kasse*

tank m/armatur

returslange

2x8 bremseforsterker

ledningsnettet til tenninga...

alt dette ga jeg 2000 for, men da demonterte jeg dette selv... å DET ER VERDT det i forhold til Gasser... !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du MÅ ha en motor med innsprut orginalt, På forgasser blokkene er det ikke feste til svinghjulssensor og kjølevannskanalene i toppen må tettes, veivhusventilasjonen er forskjellig, masse sensorer som mangler fester og bolthul osv ...... koster ca 2000 for komplett motor med ledningsnett

Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider