MGR Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 fsr, er du snart ferdig med Takahiro Ueno sin toyota? Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torgis Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 http://www.fsr.no/d1rdgp/index.php laster ned spillet nå!! fikk linken av en kompis, og tenkte jeg måtte legge den ut her siden at alle snakker om et Drifte spill.. :) PS. Krever at man har instalert Racer fra før av.. ligger link på siden jeg får ikke til å laste ned beta!! kan noen hjelpe meg?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///stian Skrevet Februar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 Får ikke ned spillet jeg heller :S Siter Volvo 242 78 mod B19A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-Tuning Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 ser veldig bra ut... *laste ned* Edit : Linkene funker ikke :( igjen :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 Joda, skal funke nå... Var bare RSC forumet som var nede en tur i går... Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRIFTR Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 er du snart ferdig med takahiro Ueno sin toyota?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-Tuning Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 rått spill :) ligger på 50-60+ fps når jeg spilelr me tastaturet...men straks jeg kobler til ratt og pedal så detter fpsen noe jevlig..mellom 1-5 fps når jeg spiller med ratt...noen som vet hvordan jeg fikser dette ? irriterendes Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRIFTR Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 noen som vet om en bra driftebil untatt de fsr bilene?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xMariusx Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 kan noen gi meg ein link til der eg kan laste spillet?ser tøft ut=) Siter BMW E36 325 M-Tech Honda Civic Lsi -94 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeby Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 Har lasta ned spillet på nytt å nå virker det ikke lenger. Jeg har ikke noe forskjellig skjermkort eller noe sånt siden sist. Jeg har den versjonen som det står en skall laste ned på sia. Det virker helt til jeg skal skifte bil eller bane eller kjøre. Ikke vet jeg hva som er galt. Virka uten ett eneste problem sist gang. Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brille2k Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 Er det en mulighet for en link til racer eller fult navn på dette "racer" spillet slik att man kan få lastet dette ned??? Siter Min Link om mitt prosjekt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=771629#post771629 Mine Modell Biler... http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1735563#post1735563 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brille2k Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 Glem det jeg skrev tidligere har fått tak i det hehe.. men noen her som husker hva driveren til GT4 ratte heter det som går i 920 grader?? Siter Min Link om mitt prosjekt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=771629#post771629 Mine Modell Biler... http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1735563#post1735563 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeby Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 Fikk det til å virke nå:) Men er det noen som vet omm en plass der jeg kan få tak i fernstone raceway? Trenger den til modden for uten den virker ikke fernstone raceway dtm editione banen:( Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 CARS -------------------------------------------------------------------------------- Hiroshi Fukuda Hiroshi_Fukuda.rar Complete car WinRAR archive 2.84 MB Hiroshi_Fukuda_hires.rar High resolution textures WinRAR archive 2.08 MB Hiroshi_Fukuda_templates.rar High resolution texture templates WinRAR archive 6.46 MB Hvilken av de må jeg laste ned? alle? Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Hvordan lager du bilene? Lyst til å lage 240 og slikt :D Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg