Gå til innhold

FSR D1 Drift Grandprix

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 194
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

er nok dessverre nødt til å photoshoppe utseendet på bilen (ettersom dette på en måte bare er en slags vinyl, som kommer uttapå det 3d-modellererne lager av biler)

RØR!....

Om du skal skifte på TEXTURENE (Grafikken på bilen) gjør det i photoshop, og 3D messig, må du bruke ett 3d program, Zmodeller funker fett.. Men dette er vanskelig :)

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RØR!....

Om du skal skifte på TEXTURENE (Grafikken på bilen) gjør det i photoshop, og 3D messig, må du bruke ett 3d program, Zmodeller funker fett.. Men dette er vanskelig :)

tenkte å lage nye fangere å sånn. hehe. hmm, z modeler var det.. har prøvd det før. mn skjønte itte dritten! haha...

-BMW e30 320 tramp drifter posjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenkte å lage nye fangere å sånn. hehe. hmm, z modeler var det.. har prøvd det før. mn skjønte itte dritten! haha...

Du finner noen tutorials på nettet :) øvelse gjør mester.. Engelskkunnskapene bør være bra

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tenkte på utseendet jeg da luring. textursa. omg

Kansje si det på en forståelig måte?? :iconsm

Alt det jeg skrev har noe med utsendet å gjøre ;)

Har vært i racer communityn siden di første versjona.. så bare å spørre om noen lurer på no

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kansje si det på en forståelig måte?? :iconsm

Alt det jeg skrev har noe med utsendet å gjøre ;)

Har vært i racer communityn siden di første versjona.. så bare å spørre om noen lurer på no

full respekt for det, men det er veldig få som lager biler og dermed tenkte jeg kanskje han bare ville endre textures. for all del; han skal få lov til å holde på med zmodellerer for min del :P

- 200SX S14a

X 91 Golf II

Lenke til kommentar
Del på andre sider

full respekt for det, men det er veldig få som lager biler og dermed tenkte jeg kanskje han bare ville endre textures. for all del; han skal få lov til å holde på med zmodellerer for min del :P

hmm, photoshop har jeg brukt for å forandre farge å sånn.. men har gidd opp z modeler.. noen som har lyst å fikse på bilen?:) haha.

-BMW e30 320 tramp drifter posjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men et problem når jeg ikke får åpna bilan i z3d men:s noen som har et konverterings prog elns?

du må ta import ;)

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider