Sannor Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 last ned de da veitu! GÅR IKKE VEITU!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 GÅR IKKE VEITU!! veit jeg vel ikke..:P går vel å laste ned de.. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sannor Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 veit jeg vel ikke..:P går vel å laste ned de.. Går ann å laste de ned men ikke å bruke de:P;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pålarn Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Dette spillet finnes vel ikke til PC? Siter Kjøretøy: 1, 2 (SELGES), 3, 4, 5, 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devileh Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Dette spillet finnes vel ikke til PC? ....... :P Det er kun til PC jo :P Siter -1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4 -1982 BMW 525i *Solgt* ____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pålarn Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Oii.. Hehe ! Er dette ett slik gratis spill? Altså, laste ned fullversjon fra produsenten sin hjemmeside? Hjemmesiden. Slik jeg forstod det, så må jeg ha Racer fra før? Også slik gratis greier? Fortell meg hvordan jeg gjør det :op: Siter Kjøretøy: 1, 2 (SELGES), 3, 4, 5, 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pålarn Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Sånn! Har fått det til å funke! Først last ned "Racer" så laster du ned PatcheN! Også laster du ned biler og baner osv., og legger det i "Data->Cars/tracks" mappe ! Men jeg må få lov til å si at dårligere spill har jeg ikke spilt på leenge! Min mening da! Jaja! Da har jeg prøvd dette også :op: Siter Kjøretøy: 1, 2 (SELGES), 3, 4, 5, 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devileh Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Sånn! Har fått det til å funke!Først last ned "Racer" så laster du ned PatcheN! Også laster du ned biler og baner osv., og legger det i "Data->Cars/tracks" mappe ! Men jeg må få lov til å si at dårligere spill har jeg ikke spilt på leenge! Min mening da! Jaja! Da har jeg prøvd dette også :op: Grunnen til at du syns det er dårlig er sansynligvis fordi det er bare et fysikkmotor-eksperiment i bunn og grunn. Det er ikke ment å være et profft spill. Også hvis du spiller uten ratt, blir det helt ape. Siter -1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4 -1982 BMW 525i *Solgt* ____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Grunnen til at du syns det er dårlig er sansynligvis fordi det er bare et fysikkmotor-eksperiment i bunn og grunn. Det er ikke ment å være et profft spill. Også hvis du spiller uten ratt, blir det helt ape. spiller det med pilan jeg.. å er gøy da:) må bare instille litte grann å sånn da.. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 noen som har tips til noen bra baner å drifte på? Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frakk2000 Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 http://www.racers.co.kr/MHboard/database/download_goto.php?no=31921 Finner en track der.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 funka ikke.. Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.H Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 heh err for hakkende for meg og lyden fra bilene blir litt for teit for meg desverre :shake Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 http://www.racers.co.kr/MHboard/database/download_goto.php?no=31921 Finner en track der.. men noen andre enn den der.. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Racer er bra det, men er ikke et ferdig produkt rett fra esken. Dersom det hakker, er dårlig lyd, eller håpløst å kjøre så er det rett og slett fordi det må tilpasses manuelt til hver enkelt maskin. Så gå til http://www.racesimcentral.com, registrer dere på forumet, gå til Racer forumet og spør der, dersom dere har problemer. Jeg har kun laget en add-on pakke med biler og litt annet snacks. Satt opp riktig så er det ganske fett. Men fremdeles et WIP prosjekt... Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg