Gå til innhold

FSR D1 Drift Grandprix

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 194
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sånn! Har fått det til å funke!

Først last ned "Racer" så laster du ned PatcheN!

Også laster du ned biler og baner osv., og legger det i "Data->Cars/tracks" mappe !

Men jeg må få lov til å si at dårligere spill har jeg ikke spilt på leenge!

Min mening da! Jaja! Da har jeg prøvd dette også :op:

Kjøretøy: 1, 2 (SELGES), 3, 4, 5, 6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn! Har fått det til å funke!

Først last ned "Racer" så laster du ned PatcheN!

Også laster du ned biler og baner osv., og legger det i "Data->Cars/tracks" mappe !

Men jeg må få lov til å si at dårligere spill har jeg ikke spilt på leenge!

Min mening da! Jaja! Da har jeg prøvd dette også :op:

Grunnen til at du syns det er dårlig er sansynligvis fordi det er bare et fysikkmotor-eksperiment i bunn og grunn. Det er ikke ment å være et profft spill. Også hvis du spiller uten ratt, blir det helt ape.

-1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4

-1982 BMW 525i *Solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at du syns det er dårlig er sansynligvis fordi det er bare et fysikkmotor-eksperiment i bunn og grunn. Det er ikke ment å være et profft spill. Også hvis du spiller uten ratt, blir det helt ape.

spiller det med pilan jeg.. å er gøy da:) må bare instille litte grann å sånn da..

-BMW e30 320 tramp drifter posjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Racer er bra det, men er ikke et ferdig produkt rett fra esken. Dersom det hakker, er dårlig lyd, eller håpløst å kjøre så er det rett og slett fordi det må tilpasses manuelt til hver enkelt maskin.

Så gå til http://www.racesimcentral.com, registrer dere på forumet, gå til Racer forumet og spør der, dersom dere har problemer. Jeg har kun laget en add-on pakke med biler og litt annet snacks. Satt opp riktig så er det ganske fett. Men fremdeles et WIP prosjekt...

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider