knaur14 Skrevet Desember 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 nåken som veit om det e mykje styr å få 740 frammlippe på 240ien minn? om den må kortast, innfesting osv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vector Skrevet Desember 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 Hei trur det skal gå fint har en kompis som hadde en 740 med 240 leppe så det er jo logisk sikkert ikke mye styr uansett Siter Volvo 850 1996 R-optik Ex-Volvo 740 Gl 1986 Bakhjulstrekk er som å sette hesten bak vognen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Desember 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 Er ikke sikker, me trur ikke det passer på de för 86, men alt går jo og det er bare noe jeg har hört, forresten sett mange 240 med det. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knaur14 Skrevet Desember 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 koffor skal ikkje d passe før 86? eno akkurat same greia før 86 som etter 86. ?? menn skall no teste so snart ej fe tak i helst ei kvite lippe :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Desember 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 Syns det var rart sjöl, men trur egentlig det passer sjöl, var bare det jeg fikk höre... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Desember 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 har 740 lippe me add-on på min 264 :D Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Desember 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 skaffer du flere addonlepper 264? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Desember 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 skaffer du flere addonlepper 264? nja..har bytta den ej har no i grunnen..men fort jort å lage sjøl=) Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Desember 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 skal på 740n min, får du tak i komplett? og evt pris... Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Desember 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 skal på 740n min, får du tak i komplett? og evt pris... okej..desverre du..har bare de framme, men låvt vekk til en kompis av meg Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Desember 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2005 hvis han er treg med å ta de. så si i fra ;) sender penger på dagen ;) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Desember 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2005 hvis han er treg med å ta de. så si i fra ;) sender penger på dagen ;) hehe..den er grei du...maser litt på han ja Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Desember 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 Åssen er grøfte lysa festa på 740 da? Når man har 740 leppe så må man ha grøfte lys også. Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knaur14 Skrevet Desember 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2005 hehe..den er grei du...maser litt på han ja ja du bytta vel me na finn du.. he vår framm å sett:P fekk endåmeir lyst på ej då :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Desember 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2005 ja du bytta vel me na finn du.. he vår framm å sett:P fekk endåmeir lyst på ej då :P hehe, ja..va drit lei av de ej=) Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg