villejan Skrevet Mai 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2003 Jeg har planer om å senke bilen min, men jeg vil ikke at den skal "subbe" borti bakken, det skal jo være litt behagelig å kjøre den. Hvilke merke skal jeg tenke på å bruke, og hvor masse bør jeg tenke å senke den. Lurte på 25-30mm! Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tiny_one Skrevet Mai 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2003 De fleste "enkle" senkesett som består av nye fjerer senker mellom 35-40mm. Dette pleier å være passe "pappa-senking" Da blir ikke bilen for lav..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villejan Skrevet Mai 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2003 JAja, kanskje noe for meg det da, ettersom at ønske er der, og det er også konemor som skal kjøre bilen... Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tiny_one Skrevet Mai 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2003 Ett "standard" sett med 4 fjerer hørtes ut som det er akkurat det du trenger :) (slipperå tenke på nye dempere og alt...) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg