Gå til innhold

Vw/Audi treff, 1.mai 2006 - Valdres;)

Ranger emnet

Pilsen

Anbefalte innlegg

Heisann..

Vet ikke om det var noen her i fra på Vw Audi treffet som befant seg på leira, i valdres 1.mai 2005? Men uansett har vi i Valdres og Indre Sogn Lokallag bestemt oss for å gjenta suksessen og inviterer derfor på treff igjen den 1. mai 2006.

Det blir i 2006 også gode overnattingsmuligheter bare 500 meter i fra plassen der selve utstillingstreffet skal holdes, så vi håper på at flere kommer en dag eller to i forveien og blir med på det sosiale vi nå skal prøve og arrangere litt bedre enn i år(ikke at det var dårlig i år, men mer organisert).

Noen bilder fra treffet i år kommer i løpet av et par dager. Vi håper at flest mulig mennesker møter opp i år også for en sosial og koselig helg, med et knakende godt treff til slutt.

Mere informasjon om tidspunkter, priser på hytter, ingang, utstilling, hva som foregår og andre ting som er nødvendig og vite kommer på starten av ny året.

Bare å legge igjen spørsmål i denne posten, så skal jeg prøve og svare så godt jeg kan:)

PS: bilder fra treffet ligger ute her:)

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=24861&highlight=valdres+treffet

Mvh

Kim Andre nilsen,

Valdres og Indre Sogn lokallag,

Vw Audi club Norwegen.

Omega A - 16v Turbo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...
Har du noen "tidsplan" for dette treffet, selve utstillinga er den på lørdag eller fredag?

Utstillingen er på Mandag 1 Mai (fridag), men alt er ikke bestemt ennå..

Prøve å få til noe evt Lørdag/Søndag også, men det må vi komme tilbake til.

(Info vil bli lagt ut i denne tråden, samt på VACN forumet.)

- VW Touran 2.0 TDI `06

-Peugeot 407 SW `06

X-VW Polo OA `01

X-Passat 2,5TDI V6 4M `01

X-Audi A4 1,8 avant `96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det på plassen utenfor Asko? Må vel ikke være medlem for å møte opp regner jeg med?

Regner med at det blir på plassen på ASKO, men alt er ikke bestemt ennå.

Trenger ikke å være medlem for å møte/stille ut. :)

- VW Touran 2.0 TDI `06

-Peugeot 407 SW `06

X-VW Polo OA `01

X-Passat 2,5TDI V6 4M `01

X-Audi A4 1,8 avant `96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til at det blir bra oppsluttning rundt treffet vårt i år også, håper bare jeg er ferdig med bilen til da jeg, noe det ser ut som;) hvis ikke blir det en trist helt:P og får de som kommer på lørdan, lager vi en heidundranes fest;) siden jeg fyller 18 den dagen mener jeg:P hehe..

Omega A - 16v Turbo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider